۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۰
کد خبر: ۲۰۰۱۲
جلسه شوراي پدافند غيرعامل استان راس ساعت 10 صبح روز چهارشنبه مورخ 7/11/94 در محل سالن اجتماعات شماره يك استانداري و با رياست آقاي شاهرخي معاون محترم سياسي، امنيتي و اجتماعي با تلاوت آياتي چند از كلام الله مجيد آغاز شد.

در اين جلسه ابتدا آقاي ناصر سپهوند مديركل پدافند غيرعامل استان ضمن خيرمقدم به اعضاء و تشكر از همكاري ادارات و دستگاه هاي مربوطه در هفته پدافند غيرعامل و همچنين وظايف مربوطه، برنامه جلسه را اعلام كرده و از روساي كارگروه هاي تخصصي يازده گانه دستور خواست تا گزارشي از اقدامات خود را ارائه نمايند؛ كه آنه گزارش مربوطه را ارائه و در ادامه نواقص، كمبودها و توقعات خود را نيز اعلام نمودند.

سپس آقاي شاهرخي ضمن تقدير از اعضاي شوراي پدافند و بخصوص آقاي سپهوند مديركل پدافند غيرعامل استانداري بخاطر انجام وظايف مربوطه، هماهنگي ادارات و دستگاه ها در حوزه پدافند غيرعامل و در نتيجه ارتقا سطح كيفي پدافند غيرعامل استان، بيان د اشتند از آنجا كه پدافند غيرعامل يك امر ضروري و اجتناب ناپذيري مي باشد كه با امنيت شخصي و عمومي گره خورده لذا همه بايد در حوزه شخصي و كاري خود به آن بعنوان يك اصل نگريسته و مبناي كار خود قرار دهيم. به همين خاطر حوزه پدافند غيرعامل بسيار گسترده بوده و تمام ابعاد زندگي را شامل مي شود. ايشان با تشريح وضعيت كنوني استان لرستان در حوزه پدافند غيرعامل، گفتدن كه شرايط فعلي ما مطلوب نبوده و با وضعيت مطلوب فاصله بسيار زيادي داريم پس همه بايد كمك كنيم تا اين فاصله ها حذف و يا به حداقل برسند در غير اين صورت ماندن در وضعيت فعلي زنگ خطري است كه آينده بحراني را گوشزد مي كند. وي در ادامه به سخنان مقام معظم رهبري بعنوان مدعای استدلال خود در زمینه اهميت پدافند غيرعامل اشاره كرده و بيان كردند كه معظم له حوزه پدافند غيرعامل را حوزه اي بسيار حساس معرفي كرده و خواهان اقدامات عاجل، مفيد و موثر متوليان امر در اين خصوص مي باشد كه اين امر باعث ارتقاي ضريب امنيتي ما و در نتيجه كاهش آسيب پذيري مي گردد.

در پايان پس از بحث و تبادل نظر ميان اعضاء و به استناد نامه شماره 144187 مورخ 28/10/94 آقاي ذوالفقاري معاون محترم امنيتي و انتظامي وزير كشور، تصميماتي بشرح ذيل اتخاذ گرديد:


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر