۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۴
کد خبر: ۱۹۹۷۱
معاون سياسي ، امنيتي و اجتماعي استانداري لرستان ؛ اهتمام ويژه همه دستگاههاي اجرايي استان در جهت فرهنگ سازي و ترويج پدافند غيرعامل در جامعه ضروريست .
سيد سعيد شاهرخي معاون سياسي ، امنيتي و اجتماعي استاندار ي لرستان در جلسه شوراي پدافند غيرعامل استان که در استانداري برگزار گرديد بر لزوم اهتمام ويژه دستگاههاي اجرايي استان در راستاي فرهنگ سازي و ترويج پدافندغيرعامل درهمه سطوح جامعه تاکيد کرد.

در اين جلسه معاون سياسي­، امنيتي و اجتماعي استانداري در سخناني به تبيين اهميت توجه به پدافند غيرعامل در دستگاههاي اجرايي و جامعه پرداخت و اظهار داشت: پدافند غيرعامل يک امر اجتناب ناپذير و ضروري براي کشور است و ما در حوزه جغرافيايي و حوزه ماموريت تخصصي خود بعنوان يک اصل مهم به آن نگاه مي­کنيم و هماهنگ با سياستهاي کلي نظام تا دستيابي به شرايط مطلوب و رفع کاستيها و فاصله ها سعي و تلاش خواهيم نمود.

شاهرخي در ادامه سخنان خود اذعان نمود: انتظار مديران ارشد کشور و جناب آقاي استاندار از همه ما اين است که توجه ويژه اي به پدافند غيرعامل داشته باشيم و باجديت ،آمادگي دستگاهها را در برابر خطرات و حوادث احتمالي را ارتقا دهيم.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري بر لزوم فرهنگ­سازي و ترويج پدافند غيرعامل تاکيد نمود و اظهار داشت : با توجه به اهميت پدافند غيرعامل ضروريست همه دستگاهها در تهيه طرحها، پروژه ها و برنامه هاي خود پدافند غيرعامل را مد نظر قرار دهند.

وي توجه به ضرورت فرهنگ سازي و برنامه هاي فرهنگي در اين حوزه را امري اجتناب ناپذير ذکرنمود و خواستار آگاه سازي مردم و تنوير افکار عمومي در حوزه پدافند غيرعامل توسط دستگاههاي فرهنگي از جمله صدا وسيما، آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامي گرديد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر