۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۶
کد خبر: ۱۹۸۸۴
معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص)
سالار ولایت‌مدار، عنوان کرد: کندی‌هایی که در پروژه‌ها به وجود می‌آید موجب آسیب‌های فراوانی می‌شود که در پروژه قطارشهری مشهد تنها ابعاد شهری آن مهم نبوده بلکه پدافند غیرعامل و بحث امنیتی این پروژه نیز موضوع بسیار قابل اهمیتی است.
کیانوش کیامرز امروز پنجم بهمن ماه در مراسم اتمام حفاری خط دو قطارشهری مشهد که در تالار شهر برگزار شد، با بیان اینکه با 14.5 کیلومتر حفاری خط دو به اتمام رسیده است، عنوان کرد: در مرحله بعدی تی.‌بی.‌ام از میدان سعدی بیرون می‌آید.

وی با اشاره به اینکه قطارشهری برای ادامه کار خود ریل‌گذاری را از انتهای خیابان طبرسی آغاز کرده است، اظهار کرد: سازه و معماری چهار ایستگاه در فاز اول رو به اتمام است.

کیامرز با اشاره به اینکه 350 میلیارد تومان برای حفاری تونل خط دو قطارشهری هزینه شده است، اظهار کرد: همچنین 1800 میلیارد تومان هزینه احداث خط دو قطارشهری مشهد شده است.

قرارگاه خاتم‌الانبیاء به پروژه قطارشهری نگاه خدمتی دارد

سالار ولایت‌مدار، معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) در این مراسم، عنوان کرد: کندی‌هایی که در پروژه‌ها به وجود می‌آید موجب آسیب‌های فراوانی می‌شود که در پروژه قطارشهری مشهد تنها ابعاد شهری آن مهم نبوده بلکه پدافند غیرعامل و بحث امنیتی این پروژه نیز موضوع بسیار قابل اهمیتی است.

وی ادامه داد: قرارگاه خاتم‌الانبیاء به این پروژه تنها نگاهی خدمتی دارد زیرا در سراسر کشور هشت تی.بی.ام وجود دارد و به دلیل اهمیت شهر مشهد دو عدد از آن‌ها به این شهر اختصاص یافت.

ولایت‌مدار با بیان اینکه ملت ایران در برابر دوست و دشمن سرافراز است، تصریح کرد: دشمن با خوی استبدادی که دارد مجبور به مذاکره با مردم ایران شد.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) تصریح کرد: زیر سایه ولایت در خدمت تمام دولت‌ها بوده‌ایم و اینکه کدام دولت باشد برای ما فرقی ندارد.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر