۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۵
کد خبر: ۱۹۸۲۶
معاون سیاسی فرمانداری جیرفت بیان اینکه پدافند غیرعامل صلح آمیزترین روش دفاع است، افزود: برای توسعه آن می توان بر نقش رسانه ها و فرهنگ سازی در این زمینه تاکید کرد.
محمود سالاری در فرمانداری این شهرستان، گفت: پدافند غیرعامل صلح آمیزترین روش دفاع است.
 
وی افزود: پدافند غیرعامل تعمیم سیاست های دفاعی در حوزه های غیر نظامی با استفاده از راهکارهای غیر نظامی است.
 
معاون سیاسی فرمانداری خاطرنشان کرد: پدافند غیرعامل بسترسازی فرهنگی برای مقابله با دشمن و آماده سازی روانی جامعه برای ناکام سازی دشمن در تهاجم به کشور است.
 

وی با بیان اینکه پدافند غیرعامل صلح آمیزترین روش دفاع است افزود: برای توسعه آن می توان بر نقش رسانه ها و فرهنگ سازی در این زمینه تاکید کرد.
 

سالاری  تصریح کرد: برای توسعه این موضوع در سطح درون سازمانی از طریق آموزش های پرسنلی و در سطح برون سازمانی از طریق رسانه ها و اطلاع رسانی عمومی به مردم اقدامات خوبی انجام شده است.
                                         

وی با اشاره به اهمیت پدافند غیرعامل، خاطرنشان کرد: پدافند غیرعامل بسترساز فعالیت های عمرانی، اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و نظامی است.


سالاری، تصریح کرد: به منظور ایمنی در برابر بلایای طبیعی و غیر طبیعی نیاز به نوآوری است که با کمترین هزینه بتوان بیشترین نتیجه را در برابر حوادث بدست آورد.


وی گفت: باید مدیران با حساسیت هر چه بیشتر بحث پدافند غیرعامل را در دستور کار قرار دهند و نگاهشان یک نگاه ویژه به این موضوع باشد.
 
وی برنامه ریزی برای شرایط سخت را از دیگر محور های پدافند غیرعامل برشمرد و خاطرنشان كرد: دفاع از تاسیسات شهری، زیربنایی و اقتصادی از دیگر برنامه های پدافند غیر عامل است.
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر