۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۷
کد خبر: ۱۹۴۱۸
در نشست مديركل و معاون قرارگاه پدافند زيستي با استاندار و فرمانده قرارگاه زيستي استان سيستان و بلوچستان برنامه رزمایش زیستی مورد بررسی قرار گرفت.

درجلسه مورخ 94/10/12 مديركل پدافند غيرعامل و معاون هماهنگ كننده قرارگاه زيستي استان در حضور  مهندس هاشمي ، استاندار و فرمانده  قرارگاه پدافند زيستي استان . خلاصه اي از اقدامات و برنامه ريزي هاي قرارگاه پدافند زيستي در خصوص پايش تهديدات و آسيب ها و همچنين برگزاري رزمايش به فرمانده قرارگاه ارائه گرديد .

وی ضمن تاكيد بر برگزاري دقيق رزمايش عنوان نمود؛ حفظ جان و مال مردم يك تكليف الهي بوده و اعضاء قرارگاه موظفند به نحو شايسته اين رزمايش را با هدف بالا بردن سطح دفاع زيستي استان اجراء نموده و نتايج حاصل اين رزمايش را به صورت عملياتي و واقعي در سطوح دستگاه هاي اجرايي حساس و مهم استان مشاهده نمائيم

 در اين راستا پيگيري لازم از طريق سازمان پدافند غيرعامل كشور به منظور تهيه لوازم تخصصي ، تجهيزات ايمني و حفاظتي انساني و آموزشي نيروهاي صحنه طبق اولويت بندي هاي سازمان در استان سيستان وبلوچستان به عمل آيد .

ايجاد اورژانس زيستي در مناطق مرزي امري ضروري بوده و با توجه به وسعت استان و بعضاً صعب العبور بودن مناطق مرزي بايد جهت مقابله با تهديدات و درمان بيماران در نقاط مختلف استان امكانات و تجهيزات و نيروهاي متخصص و آموزش ديده متمركز گردند .

مهندس هاشمي تاكيد كرد ورود و بكار گيري نيروهاي مردمي و غير متخصص در شرايط بحراني موجب ناكارآمدي قرارگاه و گسترش تهديد و تلفات انساني خواهد شد .

وي در ادامه با بازديد از تجهيزات اهدايي سازمان پدافند غيرعامل كشور از سردار دكتر جلالي ، رياست  سازمان پدافند غيرعامل كشور تقدير و تشكر نموده و استمرار حمايت هاي سازمان را از اين استان در تمامي بخش ها خواستار شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر