۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۷
کد خبر: ۱۹۲۱۳
معاون بسیج و امور استانهای سازمان پدافند غیرعامل کشور:
معاون بسیج و امور استان های سازمان پدافند غیرعامل گفت:پدافند غیر عامل به عنوان یکی از موثرترین و پایدارترین روش های دفاع در مقابل تهدیدات حوزه انرژی مطرح است که کاهش آسیب پذیری و افزایش پایداری را به ارمغان می آورد.
معاون بسیج و امور استان های سازمان پدافند غیرعامل پنجشنبه در آیین اختتامیه همایش مدیریت تامین پایدار و امنیت انرژی با رویکرد پدافند غیرعامل اظهار کرد:با توجه به اقداماتی که سال های اخیر در بحث پدافند غیر عامل صورت گرفته است، این مهم در حوزه انرژی بومی سازی شده و موفقیت های خوبی نیز در این زمینه حاصل شده است .

وی افزود:تاسیسات و زیرساخت های کشور، شاهرگ حیاتی محسوب می شود که بدون آن عملکرد اجزا را مختل می کند.

معاون بسیج و امور استان های سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت:پایدارسازی زیرساخت ها در حوزه انرژی و تولید علم در پدافند غیرعامل در برابر تهدیدها، آسیب ناپذیری مراکز حیاتی را کاهش می دهد.

وی ارتقاء نظام مدیریتی و اثربخش در شرایط بحران را از اهداف پدافند غیرعامل بیان کرد و گفت:این نظام مدیریتی، کشور را در برابر تهدیدات ایمن می کند.

معاون بسیج و امور استان های سازمان پدافند غیرعامل کشور به نقش پدافند غیرعامل در صنعت برق اشاره کرد و گفت:نیروگاه های برق قلب تپنده این صنعت درتامین برق کشور به شمار می رود چرا که در جنگ هایی نظیر عراق به منظور شکاف بین مردم و حاکمیت زیرساخت های صنعتی این کشور مورد هدف قرار گرفت.

وی عمده ترین اهداف پدافند غیرعامل را در صنعت برق ایمن سازی نیروگاه ها و صنایع و مراکز وابسته به آن و کاهش آسیب پذیری زیرساخت های این صنعت و کاهش آسیب پذیری نیروی انسانی برشمرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر