۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۳
کد خبر: ۱۹۱۸۸
استاندار خوزستان:
مقتدائی با بیان اینکه انسان، مهم‌ترین پدافند غیرعامل محسوب می‌شود، گفت: فعالیت‌های صورت گرفته در این زمینه باید با هدف نجات جان انسان‌ها و حفظ حکومت‌ها انجام شود. گاهی اوقات حصارهای موجود در مجموعه مانع این مسئله می‌شود.
عبدالحسن مقتدایی پیش از ظهر امروز در افتتاح مراسم همایش ملی تأمین پایدار و امنیت انرژی با رویکرد پدافند غیرعامل اظهار کرد: امیدوار هستیم خروجی این همایش که قرار است در قالب یک بیانیه منتشر شود بتواند بخشی از مشکلات جامعه را مرتفع کند.

وی با بیان اینکه خوزستان مرکز تولید بخش عظیمی از انرژی‌های موجود در کشور است، افزود: برگزاری این همایش در استان تأثیرات مثبتی بر روی نظریه‌های ارائه‌شده و تصمیم سازی‌های مسئولان بر جای خواهد گذاشت.

استاندار خوزستان با بیان اینکه انسان، مهم‌ترین پدافند غیرعامل محسوب می‌شود، گفت: فعالیت‌های صورت گرفته در این زمینه باید با هدف نجات جان انسان‌ها و حفظ حکومت‌ها انجام شود. گاهی اوقات حصارهای موجود در مجموعه مانع این مسئله می‌شود.

مقتدایی بیان کرد: شروع یک انفجار از کانون و مرکز آن بسیار خطرناک‌تر است. به همین دلیل برای حفظ اطلاعات بهتر است در ابتدا به کانون تشکیلات توجه کرد. اگر قرار است اتفاقی در زمینه پدافندی رخ دهد مهم‌ترین مسئله باور و تفکرات افراد تصمیم‌گیرنده است.

وی ادامه داد: گاهی اوقات یک دانشمند ناراضی همه تلاش‌های پدافندی صورت گرفته در یک مجموعه را از بین می‌برد. در این زمان، جنگ بین کشورها بر سر انرژی است. این مسئله اهمیت انرژی در تمام معادلات سیاسی را نشان می‌دهد.

استاندار خوزستان با بیان اینکه تولد خلقت بر اساس انرژی است، گفت: کشورهای توسعه‌یافته برای دستیابی به ذخایر انرژی، دست به اقدامات بزرگی همچون تجزیه کشورها زده‌اند.

مقتدایی عنوان کرد: برای گام برداشتن در هر زمینه‌ای به انرژی نیاز داریم. این مسئله بسیار بااهمیت است که ذخایر انرژی دست چه مجموعه‌ای و با چه تفکری می‌افتد. صیانت از منابع انرژی همیشه احتمال در نظر گرفتن اتفاقات مشهود نیست گاهی اوقات اتفاقات بزرگ به‌صورت غیرملموس و پنهان رخ می‌دهد به همین دلیل برای جلوگیری از این مشکل باید بر روی نیروهای انسانی در زمینه پدافندی بپردازیم.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر