۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۶
کد خبر: ۱۹۱۶۹
مسئول واحد آرد و نان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: کلیه واحدهای نانوایی استان موظف به تهیه مشعل گازوئیل سوز شدند.
روح‌الله حامدی گفت:، براساس مصوبه جلسه شورای پدافند غیرعامل کارگروه کارشناسی امور تجارت استان سمنان، کلیه واحدهای نانوایی استان موظف به تهیه مشعل گاز سوز و آمادگی کامل جهت نصب و راه اندازی آن در مواقع ضروری می‌باشند.

وی گفت: هدف از اجرای این مصوبه ایجاد تمهیدات لازم در خصوص دوگانه سوز نمودن واحدهای خبازی به گاز شهری و گازوئیل و بهره گیری و استفاده در مواقع اضطراری می‌باشد.

مسئول واحد آرد و نان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان همچنین از انجام 1240 مورد بازرسی از واحدهای نانوایی استان طی آبان ماه سال جاری خبر داد.

وی هدف از انجام این بازرسی‌ها را نظارت ویژه بر کیفیت و کمیت نان‌های تولیدی در استان برشمرد و اظهار داشت از این تعداد بازرسی صورت گرفته، 59 فقره پرونده تخلف با عناوین کم فروشی، عرضه خارج از شبکه آرد، عدم رعایت ساعات کاری و غیره تشکیل شده است.

حامدی ارزش ریالی این تعداد پرونده را بالغ بر 25 میلیون ریال عنوان کرد و گفت، این پرونده‌ها جهت بررسی و صدور رای به تعزیرات حکومتی معرفی شده‌اند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر