۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۶
کد خبر: ۱۸۹۵۸
جلسه اضطراری شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان گیلان با حضور مهندس مرادی مدیرکل پدافند غیرعامل استان گیلان در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان برگزار شد.

صبح روز17/9/1394 جلسه اضطراری کارگروه تامین سوخت استان گیلان با حضور مهندس مرادی مدیرکل پدافند غیرعامل استان گیلان در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان برگزار شد .

برگزاری جلسه اضطراری شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان گیلان با حضور مدیر کل پدافند غیرعامل استان

در پی تاکید بیژن زنگنه ، وزیز نفت ، درخصوص تمهیدات و آمادگی لازم برای سوخترسانی، جلسه تامین سوخت استان گیلان به دبیری فردین چراجی ، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان گیلان ، و با حضور کلیه اعضای کارگروه تامین سوخت برگزار شد .

این نشست با هدف انسجام و هماهنگی بین دستگاهها ، صنایع و سازمانهای خدماتی تامین و توزیع کننده سوخت و با حضور نمایندگان از هریک از دستگاههای اجرایی تشکیل شد .

مهندس مرادی ، مدیر کل پدافند غیرعامل استان گیلان ، از سامانه طرح جامع پدافند غیر عامل به ریاست نجفی ، استاندار گیلان خبر داد و افزود : « اطلاعات طبقه بندی شده اعضای کارگروه در این سامانه تغذیه شده و با سطح دسترسی مشخصی برای استاندار و دست اندر کاران برنامه ریز در زمان بحران قابل استفاده خواهد بود . »

عزیزی ، رئیس کمیته مقابله با بحران استان ، نیز ضمن تقدیر از فعالیت کلیه اعضاء نسبت به هماهنگی و همکاری بین واحدها تاکید کرد و گفت : « ارسال اطلاعات دستگاهها در اسرع وقت و تکمیل و ثبت کلیه جزئیات می تواند در مواقع بحران باعث اتخاذ تصمیمات درستی از سوی دست اندرکاران شود .»

چراجی ، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گیلان ، نیز از آمادگی کامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی و تمهیدات لازم برای تامین و توزیع سوخت برای فصل پایان سال خبر داد و افزود: « ذخیره سازی برای نیروگاهها ، صنایع ، نانوائی ها و ... ، در مرکز استان و نواحی تابعه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی انجام شده و همچنین تعبیه جایگاههای سوخت سیار نیز برای سوخترسانی در مواقع بحرانی در دست اقدام است . »

این جلسه از نمایندگان گاز ، راه و شهرسازی ، مخابرات ، هلال احمر ، توزیع برق ، هواشناسی ، جهاد کشاورزی ، صدا و سیما ، ستاد حوادث غیر مترقبه و نیروی انتظامی تشکیل شد .

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر