۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۸۹۴۳
دوره آموزشی ملاحظات مهندسی پدافند غیرعامل در تأسیسات آبی سد و شبکه در شرکت آب منطقه ای سمنان برگزار گردید

به گزارش پایداری ملی، مهندس محمدرضا خاموشی معاون حفاظت و بهره برداری و دبیر کمیته پدافند غیرعامل شرکت آب منطقه ای سمنان با اشاره به اهمیت حفاظت و صیانت همه جانبه از منابع آبی و تأسیسات زیر بنایی به برگزاری دوره های پدافند غیرعامل با این موضوع تأکید کرد.

وی با بیان اینکه در کمیته سیاست گذاری پدافند غیر عامل این شرکت برگزاری دوره آموزشی ملاحظات مهندسی پدافند غیرعامل در تأسیسات آبی سد و شبکه مصوب گردید افزود : در این دوره آموزشی یک روزه جمعی از کارشناسان و متخصصان حوزه های مختلف مهندسی با مفاهیم آموزش های کاربردی در زمینه پدافند غیرعامل در تأسیسات آبی آشنا شدند.

خاموشی با تأکید بر ملاحظات پدافند در زمان انجام مطالعات سازه های آبی از قبیل سدها و شبکه های آبیاری و زهکشی اظهار داشت: با این فرآیند ما شاهد کاهش آسیب پذیری این قبیل طرح های زیرساختی در مقابل تهدیدات دشمن خواهیم بود.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای سمنان گفت: با شناسایی نقاط حساس و آسیب پذیر، اجرای تمهیدات، بهسازی و مقاوم سازی و یا در صورت نیاز تغییر طراحی های انجام شده از جمله موارد مهم در خصوص پدافند غیرعامل در تأسیسات آبی می باشد.

شایان ذکر است این دوره آموزشی یک روزه که با حضور دکتر بیطرفان دبیر انجمن پدافند غیر عامل ایران و جناب آقای پازوکی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان برگزار گردید وجمع کثیری از کارشناسان و متخصصان صنعت آب و ساختمان استان حضور داشتند.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر