۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۱۸۸۹۶
نشست اعضاء انجمن علمی پدافند غیرعامل با معاونین پژوهشی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی استان همدان برگزار شد.
به گزارش پایداری ملی، در اين نشست  يد رسول حسيني رييس انجمن علمي پدافند غير عامل استان همدان گفت جاي خرسندي است که استان همدان در بين 31 استان کشور حائز رتبه اول در راه اندازي انجمن علمي پدافند غير عامل شده است.

 سيني بيان نمود اين انجمن علمي قصد دارد با استفاده از توان و تجربه علمي اساتيد دانشگاه ، دانشجويان و همچنين کارشناسان و مديران دستگاه هاي اجرايي استان به تشريح جايگاه علمي پدافند غير عامل بپردازد و اهميت و ارزش آنرا به آحاد مختف مردم با بهره گيري از ابزار تحقيق و تدوين مقالات علمي معرفي نمايد.

 مدير کل پدافند غير عامل استانداري همدان گفت تا کنون قريب 80 عنوان کتاب به منظور راه اندازي کتابخانه تخصصي پدافند غير عامل تهيه کرده ايم که قرار است در آينده اي نزديک با خريد تعداد بيشتري کتاب تخصصي اين کتابخانه را بصورت رسمي جهت استفاده عموم به ويژه علاقمندان به موضوع پدافند غيرعامل راه اندازي کنيم. در ادامه آقاي حسيني اظهار اميداوري کرد با توجه به موج جديدي که توسط دستگاه هاي اجرايي ، دانشگاه ها و ... در سطح استان شروع شده است پدافند غير عامل و کاربرد آن در زندگي فردي و اجتماعي براي قاطبه مردم روشن شود.

 رييس انجمن علمي شعبه همدان گفت تا کنون براي تعداد زيادي از کارکنان دستگاه هاي اجرايي ، روساي ادارات ، دانشجويان ، بانوان و غيره کارگاههاي آموزشي تخصصي در خصوص پدافند غير عامل برگزار شده است که افق روشني را براي موضوع در پيش رو داريم. آقاي حسيني گفت : طي مدت باقي مانده تا پايان سال 1394 نشست هاي تخصصي را با افراد مستعد جامعه از جمله شهرداران ، بخشداران ، اصناف ، ورزشکاران ، بانوان ، روابط عمومي ها و مشاوران جوان دستگاه هاي اجرايي ، ايثارگران ، دانشجويان ، هنرمندان ، روحانيون ، طلاب و غيره براي معرفي بيشتر پدافند غير عامل خواهيم داشت .

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر