۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۸
کد خبر: ۱۸۸۴۸
جانشین سازمان بسیج رسانه کشور:
جانشین سازمان بسیج رسانه کشور گفت: هدف جنگ نرم دشمن از بین بردن روحیه خودباوری ملت ایران و بی اعتمادی به توانمندی های داخلی است.
ابراهیم گرمابدری یکشنبه شب در دیدار با خانواده خبرنگار شهید محمود صارمی در بروجرد افزود: رسانه های داخلی باید به صورت هوشمندانه ای زمینه جنگ رسانه ای علیه دشمن را فراهم کنند.

وی نقش بسیج رسانه در شرایط کنونی را مهم خواند و گفت: اصحاب رسانه با عضویت در بسیج رسانه به تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب کمک کنند.

جانشین سازمان بسیج رسانه کشور نامگذاری سال جاری مبنی بر دولت و ملت، همدلی و همزبانی از سوی رهبر معظم انقلاب را یادآور شد و افزود: رسالت اصحاب رسانه پیگیری راهکارهای تحقق این شعار در عرصه های تخصصی است.

وی اضافه کرد: بسیج رسانه به عنوان محفل رسانه ‏ های ارزشی و متعهد می ‎تواند نقشی ویژه ای در تحقق این گفتمان با تاکید بر توانمندی ‎های رسانه ‎ای داشته باشد.

گرمابدری خانواده های شهدا را نور چشم ملت ایران و فعالان رسانه دانست و گفت: زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا و تکریم خانواده شهدا در جامعه وظیفه ای همگانی است.

وی افزود: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی همواره بر تکریم خانواده شهدا تاکید دارند زیرا شهدای ما در این خانواده ها تربیت شده اند.

وی با تاکید بر لزوم تکریم همه شهدا به ویژه شهدای رسانه اظهار کرد: شهدای رسانه همه شاخص و ایثارگر بودند اما در بین آنها همواره نام شهید صارمی بر سر زبانها است.

مسئول بسیج رسانه لرستان نیز در این دیدار گفت: رسانه های لرستان ابعاد شخصیتی و زندگی شهید محمود صارمی را به نحو شایسته معرفی و کنکاش کرده اند.

فریبرز حاتمی افزود: استان لرستان به خود می بالد که شهدای والامقامی در دامن خود پرورانده و تقدیم انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.

وی اظهار کرد: وجود الگو و شخصیتی در حوزه رسانه اسلامی احساس می شد و شهید محمود صارمی با شهادت مظلومانه خود این مهم را برای اصحاب قلم محقق ساخت.

مسئول بسیج رسانه لرستان افزود: جامعه خبر و اصحاب رسانه همواره خود را با اقتدا به رهبر معظم انقلاب و تداوم راه شهید صارمی تطبیق می دهند.

وی گفت: خبرنگاران باید با تأسی از اهداف و آرمان های شهید صارمی صداقت، تعهد و وظیفه شناسی را سرلوحه حرفه خبری خود قرار دهند و در این راه تلاش کنند.

حاتمی شهید صارمی را مصداقی بی بدیل از جامعه خبری متعهد معرفی کرد که تا آخرین لحظه حیات دنیوی از مجاهدت در اجرای بهینه وظایف خود دست برنداشت.

وی افزود: مادر شهید صارمی افتخار بزرگ تربیت این شهید والامقام را به خود اختصاص داده است.

مسئول بسیج رسانه لرستان با اشاره به جایگاه رفیع خانواده های شهدا در جامعه گفت: تکریم پدران و مادران شهدا وظیفه ای همگانی است. 

در این دیدار از خانواده خبرنگار شهید محمود صارمی با اهدای لوح، تجلیل شد.

شهید محمود صارمی خبرنگار ایرنا 17 مردادماه 1377 در مزار شریف افغانستان به دست گروهک طالبان به شهادت رسید.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر