۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹
کد خبر: ۱۸۶۶۰
جانشین فرمانده کل ارتش در سمنان:
جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به تلاش دشمن برای نفوذ در کشور گفت: امروز چهره جنگ علیه جمهوری اسلامی ایران تغییر کرده است.
امیر سرتیپ سید عبدالرحیم موسوی  در یادواره شهید دریادار محمدابراهیم همتی در سالن همایش‌های جمعیت هلال‌احمر استان سمنان اظهار داشت: امروز جنگ‌ها و تهدیدهای نظامی از سوی استکبار جهانی علیه ملت بزرگ ایران جای خود را به جنگ‌های سیاسی، اجتماعی، فناوری، علمی، زیست‌محیطی و دیگر عرصه‌های موجود داده است.

وی افزود: امروز دشمن استکباری جمهوری اسلامی ایران در تلاش تا در همه عرصه مؤلفه‌های قدرت کشورمان را تهدید کرده و در آن نفوذ کند.

جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ما نیز در محضر شهدای انقلاب اسلامی به‌ویژه شهیدی که یادواره آن در حال برگزاری است پیمان می‌بندیم که بیدار و بصیر بوده و در همه عرصه مؤلفه‌های قدرت به دنبال تخریب سکوها و نقاط ایستایی دشمن باشیم.

امیر سرتیپ موسوی بیان کرد: امروز همه پیمان می‌بندیم که همه عرصه مقدس جمهوری اسلامی ایران را از لوث وجود دشمن پاک‌کرده و اجازه آماده شدن برای قدم بعدی را به آنان ندهیم.

وی اضافه کرد: همه متعهد می‌شویم که عرصه‌های نفوذ دشمن را در کشور کور کرده و اجازه ندهیم دشمن جای پایی در هیچ عرصه‌ای از مؤلفه‌های قدرت جمهوری اسلامی ایران پیدا کند.

جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به نقش بی‌بدیل دریادار شهید محمدابراهیم همتی در پیروزی‌های پیاپی نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران در دفاع مقدس بیان کرد: شهید همتی یکی از دلاوران پرورش‌یافته استان و شهر سمنان بود که باهوش، توانایی و اراده‌ای که داشت؛ می‌توانست راه‌های راحت‌تری برای گذران زندگی انتخاب کند؛ اما در بین همه این راه‌ها راه دفاع از کشور اسلامی خود را انتخاب کرده و تا پای جان برای آن ایستاد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر