۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۶
کد خبر: ۱۸۴۶۱
فرمانده ناجا تاکید کرد:
فرمانده نیروی انتظامی گفت: با لطف الهی و هوشیاری دستگاه نظامی و انتظامی وضعیت امنیتی مرز‌ها خوب است و نیروهای ما آمادگی دارند با تهدیدات تروریستی قاطعانه برخورد کنند.

 سردار حسین اشتری در حاشیه مراسم تکریم و معارفه معاونت حقوقی وامور مجلس نیروی انتظامی درباره تهدید کشور در فضای مجازی از سوی گروه‌های تروریستی گفت: نیروی انتظامی و دستگاه‌های امنیتی اشراف خوبی بر فضای مجازی دارند و گروه‌های تروریستی که امنیت کشور را به مخاطره می‌اندازند؛ شناسایی شده و اقدامات پیشگیرانه درباره آن‌ها انجام می‌شود.

وی افزود: خیلی از این تهدیدات از خارج از کشور انجام می‌شود و آنهایی که در داخل کشور هستند، نیز رصد می‌شوند و اگر عمدی در کار آن‌ها وجود داشته باشد با کسب اجازه از مقام قضایی با آن‌ها برخورد می‌شود.

سردار اشتری درباره عبور زائران عتبات عالیات از مرز برای حضور در کربلا گفت: برای حضور در عتبات عالیات و مراسم بزرگ اربعین حتما گذرنامه معتبر ضروری است لذا توصیه می‌کنیم؛ شهروندان به دفا‌تر پلیس +۱۰ و گذرنامه مراجعه کنند.

وی تاکید کرد: با افزایش نیرو در این مراکز تلاش شده سرعت بیشتری در تحویل گذرنامه داشته باشیم و همچنین آمادگی بیشتری نسبت به سال گذشته داریم.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر