۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۱۸۴۵۴
مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در نهمین جلسه شورای پدافند غیرعامل استان که با حضور اعضای شورای پدافند غیرعامل، استاندار، رئیس کل دادگستری، معاون سیاسی و امنیتی، فرماندهان نظامی و انتظامی و روسا و مدیران کل برگزار گردید، از سرود استانی پدافند غیرعامل با نگاه کشوری رونمایی شد.

رونمایی از سرود پدافند غیر عامل استان کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش پایداری ملی، مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در نهمین جلسه شورای پدافند غیرعامل استان که با حضور اعضای شورای پدافند غیرعامل، استاندار، رئیس کل دادگستری، معاون سیاسی و امنیتی، فرماندهان نظامی و انتظامی و روسا و مدیران کل برگزار گردید، از سرود استانی پدافند غیرعامل با نگاه کشوری رونمایی شد.

وی، افزود: تمامی مراحل تهیه، ساخت، تدوین و صداگذاری سرود در قالب میزان توانمندی، ظرفیت و امکانات محدود استان با رویکر ملی تدوین شده است

محمود مومن نسب اظهار نمود: یک نسخه از سرود پدافند غیر عامل در قالبCd برای وزارت کشور و سازمان پدافند غیرعامل کشور به منظور بررسی و اظهار نظر کارشناسی بیشتر ارسال گردید است.

استان کهگیلویه و بویراحمد اولین استانی است که از سرود استانی پدافند غیرعامل با رویکر د ملی رونمایی کرده و از طریق شبکه های تلویزیونی و رادیویی صدا و سیما برای مردم شریف استان پخش شده است.



گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۷ - ۰۶ آذر ۱۳۹۴
1
0
عالی است
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۰ - ۲۳ دی ۱۳۹۴
1
0
سلام ببخشید چطور باید این سرود رو دانلود کنیم ؟
پاسخ
جلال خوشخوان
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۹ - ۲۴ دی ۱۳۹۴
1
0
با سلام . احتراما یکی از ابزارهای انتقال پیام های فرهنگی و آموزشی تهیه سرود می باشد لذا از کلیه دست اندرکاران و هنرمندان محترم تشکر و قدردانی می گردد.
پاسخ
فرشاد خادمی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۷ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
1
0
بسیار زیبا و جالب
پاسخ