۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸
کد خبر: ۱۸۳۲۱
مدیر کل پدافند غیرعامل استان اصفهان:
مدیر کل پدافند غیرعامل استان اصفهان گفت: شرکت‌های بزرگ و مجموعه‌های صنعتی عظیم همچون ذوب آهن اصفهان نقش مهمی در پدافند غیر عامل دارند که نظام اسلامی روی آنها و کارکنان آن حساب ویژه باز کرده است.
محمد صفدریان درباردید از از ذوب آهن اصفهان و دیداربا مسئولین این شرکت، افزود: اصفهان به عنوان یک استان صنعتی و فرهنگی در کشور مطرح است و ذوب آهن بخشی مهمی از این هویت را تشکیل می‌دهد چرا که مادر صنعت فولاد کشور می‌باشد.

 صفدریان بیان کرد: خوشبختانه ذوب آهن علاوه بر انجام وظایف اصلی خود در حوزه تولید، در خصوص مشکلات کشور از جمله دوران جنگ، بحران آب و مسائل زیست محیطی نیز فعالیت‌های شایسته‌ای انجام می‌دهد که همگی در راستای پدافند غیر عامل است و نشانگر نگرش صحیح این مجموعه به منافع ملی می‌باشد.

 وی گفت: در حال حاضر، استکبار ستیزی کشور اسلامی ما باعث شده که در منطقه تحرکات بین‌المللی بسیاری جهت ضربه زدن به منافع ایران صورت بگیرد که همگی اقداماتی پیچیده و چند وجهی است.

وی ادامه داد: ما نیز با اقدامات پیچیده و هوشمندانه در مقابل این تهدیدات ایستاده‌ایم که در سه حوزه سیاست خارجی و دیپلماسی، افزایش توان نظامی و پدافند غیر عامل صورت می‌گیرد.

مدیر عامل زوب آهن اصفهان نیزدر این نشست گفت: پدافند غیرعامل بستر ساز توسعه پایدار و پشتوانه اقتدار ملی کشور است.

اردشیر سعد محمدی افزود: ذوب آهن اصفهان در زمینه پدافند غیرعامل دارای توان بسیاری است که ناشی از شایستگی و تخصص نیروی انسانی این شرکت می‌باشد که در کشور بی‌نظیر است. ذوب آهن به عنوان مادر صنعت فولاد کشور دارای بیش از 4 هزار ایثار گر و 8 هزار بسیجی فعال است. این شرکت در جنگ تحمیلی، علاوه بر پشتیبانی فنی، 285 شهید تقدیم انقلاب نمود و بدنه مدیریتی ذوب آهن نیز با دفاع مقدس عجین می‌باشند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر