۱۴ آبان ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۳
کد خبر: ۱۸۲
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: با توجه به ویژگی های مهم این استان، توجه جدی به پدافند غیرعامل برای کاهش آسیب پذیری امری جدی و ضروری است.
به گزارش پایداری ملی به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین "یوسف جبارزاده" در نشست توجیهی پدافند غیرعامل، با محوریت شرکت توانیر افزود: استکبار ستیزی و دفاع از ملت های مظلوم کشور، ما را همواره در معرض تهدید نظام سلطه قرار داده که این مهم توجه جدی به پدافند غیرعامل را از اهمیت ویژه ای برخوردار می سازد.

وی، با اشاره به قابلیت های استان قزوین، بویژه در بخش صنعت برق، ادامه داد: این استان مرکز تبادل انرژی با داشتن خطوط انتقال و نیروگاه های برق، دسترسی آسان به قدرت تولیدی و ارتباط از طریق خطوط با نیروگاههای همجوار، مصرف 72 درصد برق در حوزه تولید با چهار هزار و 600 واحد صنعتی است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین اظهار داشت: کارهای بزرگی در این رابطه انجام شده که می توان به برگزاری نشست های موثر با مسوولان استان و شرکت توانیر، رینگ خطوط ، افزایش قدرت مانور دو سویه و چند سویه مناطق حساس و توجه جدی به انرژی های تجدیدپذیر در حوزه باد و خورشید اشار کرد ضمن آنکه استان قزوین نخستین استانی بود که توانست نیروگاه تولید پراکنده را وارد مدار کند.

براساس این گزارش، معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین نیز در این همایش اظهار داشت: وظیفه اصلی ما در پدافند غیر عامل مقابله با دشمنان و نقشه های آنان که می خواهند نارضایتی مردم را فراهم کنند، است.

ˈابوالفضل طاهرخانیˈ افزود: خوشبختانه اقدامات خوبی در زمینه پدافند غیرعامل در استان قزوین انجام شده و برای تداوم آن در سال های بعد هم نیازمند برنامه ریزی های دقیق هستیم
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر