۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۲
کد خبر: ۱۸۱۸۶
پدافند غیر عامل سلاحی برنده در تقابل با تهدیدها است
فرماندار چرداول گفت: اقتصاد مقاومتی و دیپلماسی دولت تدبیر و امید دو نمونه بارز از پدافند غیرعامل است.
احسان میهن دوست
پرویز کولانی روز چهارشنبه در مراسم صبحگاه انتظامی، پدافتد غیرعامل را سلاح برنده مردم در مقابل انواع تهدیدها برشمرد.
وی اظهار کرد: امروز دشمن می داند که کشور بزرگ ایران با وجود قدرت و توان نظامی بسیار بالا نفوذناپذیر است به همین دلیل روی به جنگ نرم آورده تا از طریقی دیگر اهداف شوم خود را پیاده کند.
کولانی راه مصون سازی جامعه در مقابل دشمن خارجی، بلایای طبیعی و شرایط سخت را پدافند غیر عامل دانست و افزود: پدافند غیر عامل به مجموعه اقدامات غیر نظامی گفته می شود که جامعه را در مقابل انواع آسیب ها و تهدیدات بیمه می کند.
فرماندار چرداول اقتصاد مقاومتی را به عنوان یک پدافند غیرعامل در مقابل تحریم ها نام برد و تاکید کرد: مقام معظم رهبری به زیبایی در مقابله با تحریم های ناجوانمردانه غربی ها و برای شکوفایی اقتصادی در شرایط تحریم راهبرد اقتصاد مقاومتی را پیشنهاد دادند و امروز می بینیم این پدافند غیر عامل با تکیه بر نیروهای درونی باعث خوداتکایی در تمامی حوزه ها از جمله اقتصاد شده است تا بتوانیم در تمامی عرصه ها روی پای خود بایستیم.
کولانی صبوری و استقامت ملت بزرگ ایران در دوران تحریم را نشانه ایمان به نیروی درونی و امید به پیروزی در آوردگاه هسته ای دانست و یادآور شد: با شکل گیری دولت تدبیر و امید و اتخاذ رویکردهای اعتدالی و تعاملی در سیاست خارجی راه افراطی گری کشورهای زورگو بسته شد تا در عمل دیپلماسی چماق و هویج غربی ها با شکست مواجه شود.
وی در ادامه از دیپلماسی خردمندانه دولت تدبیر و امید بعنوان یک پدافند غیر عامل در سیاست خارجی نام برد و اضافه کرد: امروز تسلط دولت تدبیر و امید در عالم دیپلماسی فضا را بر زورگویی و تحریم کشورهای غربی علیه ملت بزرگ ایران بسته است تا در مذاکرات هسته ای از یک طرف مسلم بودن حق انرژی صلح آمیز هسته ای را به اثبات برسانیم و از طرف دیگر شاهد رفع تحریم های ظالمانه و ناجوانمردانه غربی ها باشیم.
فرماندار چرداول بر لزوم اجرای پدافند غیر عامل در تمامی حوزه ها تاکید کرد و گفت؛ پدافند غیر عامل همچون واکسینه کردن بدن در مقابل انواع بیماری هاست بنابراین می توان گفت که بهترین راه پیشگیری از انواع هزینه ها و آسیب ها در شرایط سخت و خاص است و امروز دولت تدبیر و امید به درستی بر این موضوع مهم تاکید می ورزد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر