۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۱
کد خبر: ۱۸۱۷۲
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری آذربایجان شرقی در دومین همایش بزرگ پدافند غیرعامل در سپاه عاشورای تبریزبیان کرد: باور به ضرورت دفاع باید همگانی باشد

به گزارش پایداری ملی،مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری آذربایجان شرقی با بیان این که در بحث پدافند غیرعامل نباید به قدری بزرگ‌نمایی کنیم که موجب ترس مردم شود، افزود: در این صورت قدرت مقابله را نخواهیم داشت و قافیه را خواهیم باخت.

احمد جهانسری در همایش پدافند غیرعامل سپاه عاشورا در تبریز، تاکید کرد: البته در این میان باید باور به ضرورت دفاع داشته باشیم و حملات غیرنظامی دشمن و تجاوزات سایبری را جدی بگیریم.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر پدافند غیرعامل در کشورهایی مانند آمریکا و روسیه یک اصل مهم است و ما نیز باید باور کنیم که کشورمان مدام در معرض تهدید است و باید همواره آمادگی خود را حفظ کنیم.

جهانسری گفت: اگر قدرت دفاعی ما در پدافند غیرعامل بالا باشد دشمن جرات حمله را نخواهد داشت چرا که دشمن در زمانی به کشور حمله نظامی کرد که در حالت ضعف قرار داشتیم.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری آذربایجان شرقی با بیان این که آموزش مهم‌ترین مولفه در بحث پدافند غیرعامل است، افزود: دو هزار نفر از مدیران مدارس و آموزش و پرورش استان در مقاطع مختلف آموزش‌های پدافند غیرعامل را سپری کرده‌اند که این افراد می‌توانند اصول پدافند غیرعامل را به دانش‌آموزان نیز یاد دهند.

وی همچنین به خطرات استفاده از فناوری‌های روز اشاره کرد و با بیان این که گوشی‌های هوشمند بیش از 70 نوع دسترسی دارند، گفت: کودکان و نوجوانان در این زمینه در معرض بیشترین آسیب هستند و در این میان کسانی برنده هستند که آموزش استفاده از فناوری‌های مختلف از جمله گوشی‌های هوشمند را یاد گرفته باشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر