۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۳
کد خبر: ۱۸۱۲۷
سردار جلالی در رزمایش ملی پدافند غیرعامل صدا و سیما:
سردار جلالی در رزمایش ملی پدافند غیرعامل سازمان صدا و سیما با بیان این که آمادگی‌ها برای افزایش کارکرد پدافند غیرعامل در سازمان صداوسیما تولید می‌شود، گفت: این‌گونه کارها با همت بسیجی و جهادی به ثمر می‌رسد.
رزمایش ملی پدافند غیرعامل سازمان صدا و سیما عصر یکشنبه با حضور سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل، مهدی اخوان بهابادی قائم مقام رئیس سازمان صدا و سیما در فناوری‌های نوین در سالن جلسات ساختمان جام جم برگزار شد.

امضای تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان پدافند غیرعامل و صداوسیما

سردار جلالی در این مراسم با بیان این که آمادگی‌ها برای افزایش کارکرد پدافند غیرعامل در سازمان صداوسیما تولید می‌شود، گفت: این‌گونه کارها با همت بسیجی و جهادی به ثمر می‌رسد.

وی افزود: مهمتر از تولید اقدامات و فعالیت‌ها، حفظ و ارتقای آن‌هاست و در هفته جاری رزمایش‌های بسیاری برگزار شد و چند رزمایش پدافند غیرعامل نیز همچنان باقی مانده است که آنها نیز باید به ثمر برسند.

جلالی اضافه کرد: فرایند پدافند غیرعامل در سازمان صداوسیما که نقش بی‌بدیلی در امور جامعه دارد باید تکمیل شود. سرمایه‌های کشور براساس اولویت‌های آن تعیین می‌شود و به دلیل این که رسانه ملی نقشی اساسی در کشور دارد رقیبی برای آن وجود نخواهد داشت.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل گفت: علاوه بر نقش ویژه‌  تولید در رسانه ملی حفظ امنیت و ارتقای این سیستم از اولویت‌های ماست.

وی افزود: به دلیل ارتقا و پایداری، شبکه‌ها باید عاری از آسیب‌پذیری باشند. سازوکار این اقدامات حفظ و باید آستانه تحمل این سیستم تقویت شود و از این رو نقش رسانه ملی در پدافند غیرعامل بسیاری مهم است.

جلالی گفت:‌ امیدواریم از این پیچ تاریخی که امام خامنه‌ای بر آن تاکید داشته است با موفقیت عبور کنیم و اهداف انقلاب و نظام را ادامه داده و در جهت رفع ضعف‌ها و کاستی‌ها بکوشیم.

امضای تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان پدافند غیرعامل و صداوسیما

در پایان این مراسم تفاهم‌نامه رزمایش پدافند غیرعامل سازمان صدا و سیما توسط سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور، مهدی اخوان مهابادی دبیر کنگره پدافند غیرعامل و شرکت مخابرات امضا شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر