۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۵
کد خبر: ۱۸۱۲۴
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آستارا خبر داد:
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آستارا در جریان برگزاری مانور خودرویی امداد و نجات در این شهرستان گفت: هدف از برگزاری این مانور انجام واکنش های سریع و صحیح نیروهای امدادی در هنگام بروز حوادث طبیعی و غیر طبیعی و کاهش تلفات انسانی ناشی از این حوادث است

به گزارش پایداری ملی، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آستارا در جریان برگزاری مانور خودرویی امداد و نجات در این شهرستان گفت: هدف از برگزاری این مانور انجام واکنش های سریع و صحیح نیروهای امدادی در هنگام بروز حوادث طبیعی و غیر طبیعی و کاهش تلفات انسانی ناشی از این حوادث است.

حسین خورشیدی با مثبت ارزیابی کردن مانورهای امدادی تصریح کرد: برگزاری مانورهای متعدد برای تعامل امدادگران و هماهنگی آنان پیش از بروز حوادث کمک زیادی به سازمان های امدادی به منظور امداد رسانی در حوادث واقعی می کند.

وی با اشاره به فرارسیدن فصل سرما و احتمال وقوع حوادث ناشی از بارندگی خاطر نشان کرد: خانواده ها باید به هشدارهای ایمنی توجه کافی داشته و با رعایت نکات لازم از گسترش حوادث احتمالی جلوگیری کنند.

وی با اشاره به حادثه خیز بودن شهرستان آستارا از نظر تلفات جاده ای، سیل و آتش سوزی خاطر نشان کرد: آموزش نقش مهم و تعیین کننده ای در قبل از حادثه داشته و باید به اجرایی کردن آن نیز توجه ویژه شود.

مانور خودرویی کارگروه های امداد و نجات شهرستان آستارا به همت جمعیت هلال احمر این شهرستان و با همکاری اعضای کاگروه های تخصصی امداد و نجات و دستگاه های مختلف این شهرستان شامل اورژانس، آتش نشانی، شهرداری، هنگ مرزی، نیروی انتظامی، راه و ترابری، بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، برق و گاز برگزار شد.

نیروهای امدادی در این مانور آمادگی و توان خود را برای مقابله با تهدیدات احتمالی به نمایش گذاشتند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر