۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۷
کد خبر: ۱۸۰۶۱
طی مراسمی در سالن همایش‌های صدا و سیما با حضور سردار جلالی ریاست محترم سازمان پدافند غیرعامل کشور، جناب آقای باهنر نائب رئیس محترم مجلس شورای اسلامی، ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور، فرماندهی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، فرماندهی قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء و جمعی از قوای لشکری و کشوری از دکتر جادری استاندار هرمزگان به عنوان رتبه‌های برتر حوزه پدافند غیرعامل در کشور تقدیر گردید.

به گزارش پایداری ملی، در این مراسم که با حضور تمامی مدیران کل پدافند غیرعامل سراسر کشور و صاحب‌نظران و اندیشمندان لشکری و کشوری تشکیل یافت. سجادی مدیرکل پدافند غیرعامل هرمزگان نیز حاضر بودند و از ایشان قدردانی گردید.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری هرمزگان طی مصاحبه تلفنی با صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران مرکز خلیج فارس اظهار داشت: بنده این کسب موفقیت را به حضور همه مردم عزیز استان هرمزگان تبریک عرض می‌نمایم.

وی افزود : مسلما این موفقیت ماحصل تلاش تمامی روسای محترم کارگروه‌های کارگروه‌های 12گانه و دبیران محترم آن‌ها و تمامی اعضای شورای پدافند غیرعامل و دبیران دستگاه‌های اجرایی می‌باشد. این موفقیتی است که بدون عملکرد، تعهد و دلسوزی مجموعه مذکور میسر نمی‌گردید. ان‌شاءالله تعالی با عنایت حق تعالی و اهل بیت (ع) و با مدیریت دولت تدبیر و امید و در راس آن استاندار محترم هرمزگان شاهد موفقیت‌های روزافزون این حوزه باشیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر