۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۶
کد خبر: ۱۸۰۴۴
دست اندرکاران حوزه پدافندغیرعامل استان خراسان جنوبی با امام جمعه و قائم مقام محترم نماينده ولي فقيه در استان به مناسبت هفته بزرگداشت پدافندغیرعامل دیدار کردند.
به گزارش پایداری ملی ، بمناسبت سالروز تشكيل سازمان پدافندغيرعامل و در راستاي فرهنگ سازي و تشويق فعالان حوزه پدافندغيرعامل استان مديركل ، كاركنان اداره كل پدافندغيرعامل و جمعي از رابطين و نمايندگان كميته هاي پدافندغيرعامل دستگاههاي اجرايي و كارگروه هاي تخصصي شوراي پدافندغيرعامل استان با قائم مقام محترم نماينده ولي فقيه در استان  و امام جمعه بيرجند در روز پنج شنبه مورخ 94/8/7 در بيت معظم له ديدار كردند.

در اين ديدار  امام جمعه محترم بيرجند ضمن تسليت ايام سوگواري حضرت سيدالشهداء و گراميداشت هفته پدافندغيرعامل اشاره اي گذرا با تاريخچه پدافندغيرعامل داشته و به برشمردن نمونه هاي پدافندغيرعامل در صدر اسلام  به پيگيري مجدانه و مسئولانه امور پدافندغيرعامل در سطح استان تاكيد نمودند.

در ابتدای جلسه مدير كل پدافندغيرعامل گزارشي از روند اجراي برنامه هاي پدافندغيرعامل در استان و رابطین کمیته های پدافندغیرعامل اداره کل دامپزشکی و شرکت پخش فرآروده های نفتی استان نیز گزارشی از روند کار در دستگاه ذیربط را ارائه نمودند .




گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر