۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴
کد خبر: ۱۷۹۸۱
همزمان با هفته پدافند غیرعامل:
با نواخته شدن زنگ پدافند غیرعامل در دبیرستان شاهد نرگس قزوین آموزش دانش آموزان برای مقابله با حوادث مختلف آغاز شد.
به گزارش پایداری ملی، زنگ پدافند غیرعامل روز دوشنبه در مراسمی با حضور محمد افشار مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری، علی محمد آهنی مدیرکل مدیریت بحران استانداری، شمس الله غلامی مدیرکل آموزش و پرورش ناحیه یک و جمعی از فرهنگیان در دبیرستان دخترانه شاهد نرگس قزوین نواخته شد.

محمد افشار مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری قزوین در این مراسم گفت: خوشبختانه در سالهای اخیر توجه به موضوع پدافند غیرعامل در بخش های مختلف جامعه بیشتر شده و با همراهی و هماهنگی دستگاه های اجرایی برای تقویت زیرساخت های استان نیز اقدامات مناسبی صورت گرفته است.

افشار بیان کرد: مهمترین دستاورد و هدف پدافند غیرعامل تحقق پایداری ملی است و با اجرای برنامه های آن ضمن استمرار خدمات ضروری زمینه تسهیل در مدیریت بحران ناشی از تهدیدات فراهم می شود.

وی یادآورشد: تهدیدات فرهنگی و جنگ نرم در این حوزه بسیار مهم است و دانش آموزان در خط مقدم این جبهه قرار دارند و در بخش سایبری هم تهدید می شوند لذا باید بتوانیم کشور و شهروندان را از آسیب های این حوزه مصون نگهداریم.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری قزوین تصریح کرد: اگر به این موضوع بی توجه باشیم همه دستاوردهای فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی کشور در کمترین زمان از بین رفته و آسیب های فراوانی در بخشهای مختلف به جامعه و مردم وارد می شود.

وی گفت: با نواخته شدن زنگ پدافند غیرعامل امیدواریم هشدار و آگاهی بخشی به دانش آموزان در حد مطلوبی در طول سال صورت گیرد تا آینده سازان کشور با آموزش لازم خود را برای مقابله با حوادث طبیعی و غیر طبیعی آماده کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر