۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۲
کد خبر: ۱۷۹۶۱
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه:
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه گفت: با ورود اساسی به پدافند غیرعامل ساختارهای قانونی و اجرایی آن باید نهادینه شود.
 به گزارش پایداری ملی، منصور کیاور در نخستین رزمایش در خطوط تغذیه پست زمینی تصفیه‌خانه آب شهید نظری شهر کرمانشاه که امروز  برگزار شد، اظهار داشت: خلأ میان قوانین و اجرا باید پر شود و مسئولان اجرایی در این زمینه وظیفه دارند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه با بیان اینکه پدافند غیرعامل در ابتدای راه است و در آینده بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد، عنوان کرد: پدافند غیرعامل از سیاست‌های کلی نظام و مورد تأیید مقام معظم رهبری است به طوری که تأکید دارند که پدافند غیرعامل نه‌ تنها برای یک مقطع خاص بلکه اصلی همیشگی است.

کیاور با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری پدافند غیرعامل را مجموعه اقدامات غیرمسلحانه می‌دانند که سبب کاهش آسیب‌پذیری و ارتقای پایداری ملی و مقاومت در برابر تهدیدات می‌شود، گفت: با توجه به اینکه صنعت آب به‌ویژه آب شرب قابل مقایسه با هیچ صنعت دیگری نیست و باید با تلاش بیشتر حساسیتهای موجود در این زمینه مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه شهر کرمانشاه در ارتفاع یک هزار و 300 متری نسبت به سطح دریا قرار دارد، افزود: شهر کرمانشاه دارای دو مخزن و یک تصفیه‌خانه است که در صورت توقف تصفیه آب شرب مشکلات بسیاری ایجاد می‌شود بنابراین با وجود این حساسیت در موضوع آب هیچ‌گونه مماشات و مسامحه‌ای در این راستا وجود ندارد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر