۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۰
کد خبر: ۱۷۹۴۱
در نخستین روز هفته پدافند غیرعامل خوزستان:
در نخستین روز از هفته پدافند غیرعامل زنگ پدافند غیرعامل در دبیرستان شاهد پیام انقلاب اسلامی با حضور معاون امنیتی و انتظامی استاندار، مدیر کل پدافند غیرعامل استان و مدیر کل آموزش و پرورش و جمعی از مسولان استانبه صورت نمادین به صدا درآمد.

به گزارش پایداری ملی، در نخستین روز از هفته پدافند غیرعامل زنگ پدافند غیرعامل در دبیرستان شاهد پیام انقلاب اسلامی با حضور معاون امنیتی و انتظامی استاندار، مدیر کل پدافند غیرعامل استان و مدیر کل آموزش و پرورش و جمعی از مسولان استانبه صورت نمادین به صدا درآمد.

در این مراسم معاون امنیتی و انتظامی استاندار به شرح مفاهیم اولیه پدافند غیرعامل برای دانش آموزان حاضر پرداخت و بر ضرورت آموزش و تعلیم دانش آموزان در این زمینه تأکید کرد و گفت: تهدیدات روز به روز در حال تغییر و پیشرفت هستند و برای مقابله با آنها باید آمادگی کامل و دانش لازم را کسب کنیم تا بتوانیم از خود دفاع کنیم.

قدرت دهقان خطاب به مربیان و معلمان گفت: در آموزش دانش آموزان باید انعطاف داشته باشید و در صورتیکه دیدید روش های آموزشی و پرورشی شما جوابگوی نیازهای امروزی دانش آموزان نیستند به جای اصرار بر ادامه کار، روش های جدید را جهت تشویق دانش آموزان به تعلیم به کار ببرید.

مدیر کل آموزش و پرورش استان نیز با اشاره به واقعه کربلا و روز عاشورا و همچنین سابقه تاریخی ایران در زمینه جنگ و دفاع گفت: مقوله دفاع عامل و غیر عامل با تاریخ کشور ما پیوند دیرینه دارد و هیچگاه نباید از آن غافل شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر