۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۵
کد خبر: ۱۷۹۲۹
مدیرکل پدافند غير عامل استانداري تهران با اشاره به اينكه فرهنگ سازي عمومي درحوزه پدافند غيرعامل از تاكيدات استاندار تهران است گفت:‌ از طريق كارگروه هاي مربوط در حوزه پدافند غيرعامل از جمله آموزش و پرورش فرهنگ سازي را در مدارس و دانشگاه ها آغاز كرديم.
به گزارش پایداری ملی،عزيزالله خسرو جردي مديركل پدافند غيرعامل استانداري تهران با اشاره به هفته پدافند غيرعامل(4 تا 10 آبان ماه) گفت:‌شعار هفته پدافند غيرعامل،"پدافند غيرعامل،مصون سازي كشور با همدلي و همزباني دولت و ملت" است كه در اين هفته با دستور استاندار تهران برنامه هاي متنوعي در سطح استان تهران برگزار مي كنيم.

مدیرکل پدافند غيرعامل استانداري تهران تاكيد كرد:‌با توجه به اينكه هر دو ماه يكبار جلسات شوراي پدافند غيرعامل را با حضور استاندار تهران برگزار مي كنيم كه همه زيرساخت هاي حساس و مهم استان توسط دستگاه هاي عضو شورا رصد مي شود.

وي ادامه داد: در صورت نياز تمهيدات مورد نياز با دستور استاندار تهران به عنوان رييس شوراي پدافند غيرعامل اقدامات لازم انجام مي شود و دستگاه هاي اجرايي موظفند الزامات پدافند غيرعامل را در حوزه خود انجام دهند.

خسروجري با اشاره به اينكه فرهنگ سازي عمومي درحوزه پدافند غيرعامل از تاكيدات استاندار تهران است گفت:‌ از طريق كارگروه هاي مربوط در حوزه پدافند غيرعامل از جمله آموزش و پرورش فرهنگ سازي را در مدارس و دانشگاه ها آغاز كرديم.

وي اظهار كرد:‌آموزش هاي لازم در حوزه پدافند غيرعامل براي همه كاركنان استان در طول يكسال گذشته برگزار شده است امسال تدبيري اتخاذ شد تا در 100 نقطه شهر تهران اطلاع رساني شد با اين عنوان كه از پدافند غيرعامل چه مي دانيد كه در 5 بند تشريح شده است.

خسروجردي گفت:‌ با توجه به اساسنامه جديد پدافند غيرعامل كه به تاييد مقام معظم رهبري رسيده اميدواريم پدافند غيرعامل يك جهش چشمگيري در استان تهران داشته باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر