۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۰
کد خبر: ۱۷۹۰۱
با حضور رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور :
جشنواره علمی سلمان فارسی به مناسبت هفته پدافند غیرعامل در دانشگاه امام حسین، صبح روز یکشنبه فعالیت خود را آغاز کرد.
جشنواره علمی سلمان فارسی به مناسبت هفته پدافند غیرعامل در دانشگاه امام حسین، صبح روز یکشنبه فعالیت خود را آغاز کرد.

در ابتدای این مراسم ، حسنی آهنگر رئیس دانشگاه جامعه امام حسین (ع) ضمن خیرمقدم به مهمان این همایش، خصوصا سردار جلالی گفت: با سخنان رهبری درباره این دانشگاه، ما موظف هستیم که دور نگاهی برای ایجاد تمدن اسلامی داشته باشیم و این دانشگاه هسته ای از این تمدن محسوب میگردد.

وی در ادامه گفت: تمدن غرب و تمدن اسلامی، دارای هیچگونه گفتمانی نمیتوانند باشند؛ زیرا تمدن اسلامی مدرن و تدوین شده با مبانی اسلامی است اما تمدن غرب جاهلیت مدرن را دارد.

حسنی آهنگر در خصوص دفاع از تمدن اسلامی گفت: ما هرگز نمیتوانیم از الگوهای غربی استفاده کنیم، پس نیازمند تدوین یک الگوی جامع و کامل اسلامی هستیم و این دانشگاه دارای چنین مولفه ای برای نگارش این الگوست.

رئیس دانشگاه جامع امام حسین گفت: تولید علم و جریان سازی علم و سیاسی سازی علم، فعالیت است که دانشگاه های معتبر جهان انجام میدهند و دیگر دانشگاه ها به حل مسئله میپردازند این در حالی است که دانشگاه امام حسین (ع) به طرح مسئله اسلامی میپردازد و به دانشگاه های دیگر منتقل میکند.

وی در نهایت گفت: امید آن داریم که با برگزاری چنین جشنواره هایی که مشوق ادامه دادن این راه است و نیز توجه به دانش آموختگان، بتوانیم در این راه موفق شویم.


جشنواره علمی سلمان فارسی در اولین روز هفته پدافند  غیرعامل با حضور رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور و دبیر تشخیص مصلحت نظام برگزار خواهد شد

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر