۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۰
کد خبر: ۱۷۸۸۲
سومین جلسه شورای پدافند غیر عامل استانداری همدان به ریاست الهی تبار معاون محترم سیاسی امنیتی و اجتماعی و جانشین رییس شورای پدافند غیرعامل استان در دفتر معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری با حضور اعضاء جلسه برگزار گردید.

به گزارش پایداری ملی، سومین جلسه شورای پدافند غیر عامل استانداری همدان به ریاست جناب آقای الهی تبار معاون محترم سیاسی امنیتی و اجتماعی و جانشین رییس شورای پدافند غیرعامل استان روز یکشنبه 94/7/25 ساعت 8:30، در دفتر معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری با حضور اعضاء جلسه برگزار گردید.

 حسینی مدیر کل پدافند غیر عامل به برگزاری دوره های آموزشی، برپایی نمایشگاه ها، راه اندازی کتابخانه تخصصی پدافند غیر عامل، اهداء کارت مربی گری به تعداد20 نفر، اجرای مانورها و رزمایش ها و برگزاری همایش ها را از جمله برنامه های پیش بینی شده کارگروه ها در هفته پدافند غیر عامل اشاره کردند.

وی در ادامه گفت: استان همدان از نظر عمومی کردن مباحث پدافند غیر عامل در کشور جزء استان های اول می باشد، و برای اولین بار در کشور انجمن علمی پدافند غیر عامل در استان همدان تشکیل شد.

در این جلسه  الهی تبار معاون محترم سیاسی امنیتی و اجتماعی و جانشین رییس شورای پدافند غیر عامل استان ضمن خیر مقدم و تسلیت ایام محرم و شهادت سردار حسین همدانی به اعضاء جلسه، مذاکرات هسته ای ایران را با گروه 1+5 را یکی از بزرگترین مذاکرات بعد از جنگ جهانی دوم دانستند ایشان در ادامه گفت: هفته پدافند غیر عامل  فرصت مناسبی برای ارائه سیاست ها و راهبردها و استفاده حداکثری از ظرفیت جامعه در زمینه معرفی پدافند غیر عامل می باشد.

وی در ادامه در راستای فرهنگسازی موضوع پدافند غیر عامل استفاده از ظرفیت های تشکل های مردم نهاد، صدا سیما و مطبوعات را یکی از را هکارهای مناسب برای آشنایی آحاد مردم با این موضوع پدافند غیر عامل دانستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر