۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱
کد خبر: ۱۷۸۶۳
جلسه هم اندیشی و برنامه ریزی برگزاری مراسمات اربعین حسینی واعزام مردم برای زیارت عتبات عالیات، به رياست حسن بیگی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی و جانشین شورای پدافند غيرعامل استان و با حضور سردار قاسمی مشاور استاندار در امور پدافند غیرعامل و ديگر مسئولین ذیربط در سالن جلسات استانداری تشكيل گرديد.

به گزارش پایداری ملی، در این جلسه حسن بیگی ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین، اظهار داشتند که با توجه به فاجعه منا ممکن است دشمن و علی الخصوص گروههای افراطی عربستان سعودی در تلاش باشند که چنین اتفاقات ناگواری در مراسمات دیگری چون گردهمایی اربعین حسینی نیز اتفاق افتد و و با ایجاد خرابکاری و تحت الشعاع قرار دادن جان مردم به اهداف پلید خود برسند، به همین دلیل با رویکرد پدافند غیرعامل به برنامه ریزی این سفر فرهنگی، زیارتی عقیدتی بپردازیم. 

وی افزود ما باید رفت و برگشت زائرین گرامی را طوری برنامه ریزی نماییم که انجام این مهم بدون هیچ دغدغه ای صورت گیرد و زائرین در زمان برگشت بدون هیچ مشکلی به شهرستان محل سکونت خود بازگردند.

در ادامه  قاسمی اظهار داشت: در انجام این مهم دو مقوله اختیارات و امکانات دولتی و امکانات مردمی می باشد که زمان خوبی است که از طریق  هیئات مذهبی و ائمه جماعات اطلاع رسانی گردد تا از توان بالای مردمی استفاده شود.

در این جلسه همچنین مسئولین دستگاههای اجرایی ذیربط به هم اندیشی و تبادل نظر در این خصوص پرداختند و تصمیماتی در راستای انجام هرچه بهتر امورات مربوط به زائرین عتبات اتخاذ گردید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر