۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۶
کد خبر: ۱۷۸۵۵
هشدار استاندار قم به دستگاه‌هاي اجرايي
استاندار قم به در پيش بودن فصل زمستان اشاره كرد و گفت:‌ طبق پيش بيني‌ها امسال زمستان خوبي را در پيش نخواهيم داشت و مشكلات بسياري را خواهيم داشت كه از اين رو بايد دستگاه‌هاي اجرايي از هم‌اكنون آماده باشند.
به گزارش پایداری ملی، سید مهدی صادقی امروز  در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان قم در سالن امام جواد (ع) گفت: موضوع پدافند غيرعامل موضوع مهمي است كه بايد نسبت به آن اهتمام داشته و بكوشيم تا در دستور كار ما قرار گيرد.

وي عنوان داشت: هفته پدافند فرصت خوبي است كه در آن برنامه‌هاي مختلف را اجرايي كرده تا آمادگي خود را نسبت به مباحث و مسائل كاري گسترش دهيم.

استاندار قم به ماده 215 قانون اساسی اشاره كرد و گفت: اين قانون دستگاه‌های اجرایی را مکلف مي‌كند كه توجه ویژه‌ای به پدافند غیر عامل داشته باشند.

صادقي ابراز داشت: برگزاري هفته پدافند غيرعامل موجب ارزيابي فعاليت دستگاه‌هاي اجرايي در راستاي پيشگيري از تهديدات است و بايد از اين تهديدات جلوگيري كنيم.

وي عنوان داشت:‌ تا زماني كه انسان دچار حادثه نشود به فكر پيشگيري و تهديد نيست و از اين رو بايد از هم اكنون در اين زمينه تلاش كنيم.

استاندار قم خطاب به دستگاه‌هاي اجرايي استان گفت: اين دستگاه‌ها بايد طرح و برنامه مشترك براي هفته پدافند داشته باشند و بكوشند در راستاي پيشگيري از تهديدات تلاش كنند.

صادقي افزود: دستگاه‌هاي اجرايي بايد طرح و برنامه مشتركي براي هفته پدافند غير عامل داشته باشند تا در زماني كه تهديدي رقم خورد از حوادث جلوگيري كرده و اجازه ندهند ضربه‌اي وارد شود.

وي به در پيش بودن فصل زمستان اشاره كرد و گفت:‌ طبق پيش بيني‌ها امسال زمستان خوبي را در پيش نخواهيم داشت و مشكلات بسياري را خواهيم داشت كه از اين رو بايد دستگاه‌هاي اجرايي از هم‌اكنون آماده باشند.

استاندار قم بيان داشت: بايد از حوادث احتمالي جلوگيري كرده و با پيشگيري اجازه ندهيم مشكلي در استان ايجاد شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر