۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲
کد خبر: ۱۷۸۳۸
فرمانده انتظامي استان کهگيلويه و بويراحمد تحقق اهداف پدافند غيرعامل را مستلزم وجود احساس مسئوليت بالا و جديت عنوان کرد.
به گزارش پایداری ملی، سردار "غلامعباس غلامزاده " در جلسه پدافند غير عامل فرماندهي انتظامي استان کهگيلويه و بويراحمد، تحقق اهداف پدافند غيرعامل را مستلزم وجود احساس مسئوليت بالا و جديت دانست و عنوان کرد: در زمان صلح و آرامش وظيفه همه ما اين است که اهميت پدافند غيرعامل را درک کرده و در راه تقويت آن تلاش کنيم.

وي ادامه داد: پدافند غيرعامل کليه شئونات زندگي و کاري را در برمي گيرد و تمامي قسمت هاي انتظامي اين فرماندهي در تمامي حوزه‌هاي تخصصي بايد تمهيداتي در خصوص پدافند غيرعامل بينديشند که در مقابل هر تهديدي بتوان راهکاري مناسب براي مقابله با آن داشته باشيم.

غلامزاده، با اشاره به اينکه بايد به درجه‌اي از آمادگي برسيم که هيچ گاه توسط دشمنان غافلگير نشويم، خاطر نشان کرد: بر اساس فرمايش مقام معظم رهبري، امروز اهميت پدافند غير عامل براي مسئولين بايد شناخته شده باشد و مردم نيز در کنار مسئولان، با اين موضوع مهم آشنا و در راستاي اجرا کردن ضرورت هاي پدافندي، اقدام کنند.

وي در خصوص اهداف پدافند غيرعامل نيز گفت: مصون سازي از آسيب ها و تهديدات احتمالي و کاهش آسيب پذيري نيروي انساني، ساختمان‌ ها، تاسيسات، تجهيزات، اسناد و شريان هاي حياتي از جمله مهمترين مزاياي اجراي ضرورت هاي پدافند غيرعامل در جامعه است و لازم است همه مسئولان و کارکنان انتظامي و حتي مردم و تمام جامعه در اين راستا تلاش کنند.

غلامزاده، در ادامه بر لزوم فعال تر شدن و برگزاري جلسات تخصصي پدافند غيرعامل در مجموعه فرماندهي انتظامي اين استان، تاکيد کرد و گفت: از مسئولان و فرماندهان انتظامي استان انتظار مي رود نسبت به برگزاري مستمر اين جلسات اقدام کنند تا موضوعات و تصميمات لازم براي اجرايي شدن آنها، اتخاذ شود.

اين مقام ارشد انتظامي تاکيد کرد: تحقق پدافند غيرعامل، مصون سازي جامعه را بدنبال دارد و بايد تلاش کرد تا اصول پدافند غيرعامل در تمام مجموعه هاي فرماندهي انتظامي استان و شهرستان ها نهادينه و در مواقع ضروري به درستي آنها را به کار برد.

وي گفت: درحال حاضر عمده ترين هدف پدافند غيرعامل، ايمن سازي و کاهش آسيب پذيري است و اين کار با برنامه ريزي و طراحي بايد در سطح استان و شهرستان هاي تابعه نيز نهادينه شده و در هفته گراميداشت ملي پدافند غيرعامل و مديريت بحران به اين مهم توجه جدي شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر