۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۳
کد خبر: ۱۷۷۹۶
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان نقش پدافند غیرعامل در امنیت غذایی پایدار و تولید حائز اهمیت است.
به گزارش پایداری ملی، سیدابوالحسن صباغی صبح امروز در جلسه کارگروه پدافند غیرعامل که با دستور کار بررسی و جمع‌بندی برنامه‌های پیشنهادی اعضای کارگروه در سالن جلسات شهید شاهی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان برگزار شد، با اشاره به نقش بخش کشاورزی در تولید، تأمین امنیت غذایی و در معرض خطر بودن به اهمیت پدافند غیرعامل در این بخش اشاره کرد.

وی گفت: با توجه به سابقه بروز خطرات و حوادث ناشی از عوامل طبیعی و ... ضروری است برای ایجاد و استقرار برنامه آمادگی بخش کشاورزی در برابر تهدیدات فعالیت ویژه‌ای انجام شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان افزود: بر این اساس بررسی میزان آمادگی بخش کشاورزی و ارزیابی عملکرد واکنش مناسب در موقع و وضعیت‌های ضروری حادث شده در دستور کار این سازمان است.

صباغی گفت: با توجه به گستردگی بخش کشاورزی، پدافند غیرعامل در حفظ سلامت و تثبیت وضعیت تولید حائز اهمیت است.

وی به مخاطرات بخش کشاورزی، راهبردها و راهکارهای مقابله با آن‌ها و نقش پدافند غیرعامل در امنیت غذایی پایدار و تولید اشاره کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به در پیش بودن هفته پدافند غیرعامل، حضور کارشناسان بخش کشاورزی در طول هفته در مدارس برای تبیین موضوع، برگزاری مانور و عملیات اجرایی مقابله با تهدیدها در بخش کشاورزی و برگزاری مسابقه مقاله‌نویسی بین فرزندان همکاران با موضوع پدافند زیستی در حوزه کشاورزی را از جمله برنامه‌های اجرایی در هفته پدافند غیرعامل بیان کرد.

صباغی همچنین برگزاری دوره آموزشی پدافند غیرعامل برای همکاران با موضوع تبیین فضای اجتماعی و حضور مسئولان بخش کشاورزی در برنامه‌های اطلاع‌رسانی از طریق رسانه‌ها در طول هفته را از دیگر برنامه‌های هفته پدافند غیرعامل دانست.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر