۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵
کد خبر: ۱۷۷۹۰
مديرکل پدافند غيرعامل وزارت کشور:
مديرکل پدافند غيرعامل وزارت کشور اظهار کرد: خوزستان خط مقدم پدافند غيرعامل کشور است.
به گزارش پایداری ملی، آقابابايي در جلسه هماهنگي برگزاري همايش ملي تامين پايدار و امنيت انرژي که در اهواز برگزار شد، اظهارکرد: وجود رودخانه‌هاي بزرگ، نفت و مرزي بودن از شاخصه‌هاي مهم خوزستان است که آن را نسبت به استان‌هاي ديگر متمايز مي‌کند و البته ايده‌هاي فکري زيادي نيز در اين استان موجود است که از مهمترين شاخصه‌هاي ديگر آن به شمار مي‌رود و اين واقعيت است که خوزستان پايتخت انرژي است.
 
وي با اشاره به استفاده از ظرفيت‌هاي علمي در برگزاري اين همايش افزود: هيات علمي دانشگاه‌ها که در کميته‌هاي علمي همايش عضو هستند، بايد در محور کار قرار بگيرند و کار را به سمت و سويي هدايت کنند که از ايده‌هاي نوين و مقالات علمي استفاده شود.
 
آقابابايي تصريح کرد: وقتي از انرژِي صحبت مي‌شود، فقط به نفت محدود نيست بلکه آب از مجموعه‌هاي انرژي مي‌باشد که از اهميت بالايي برخوردار است زيرا مشکلات آب تنش‌هايي را به دنبال دارد که در سياست و اقتصاد کشور تاثير مستقيمي مي‌گذارد.
 
وي خاطرنشان کرد: آسيب‌هاي زيادي کشور ما را تهديد مي‌کند که بدون استفاده از پدافند غيرعامل نمي‌توانيم در برابر اين آسيب‌ها مقاومت کنيم و وظيفه ذاتي پدافند غيرعامل جلوگيري از اين تهديدات به کشور و کاهش آسيب پذيري آن است.
 
مدير کل پدافند غيرعامل وزارت کشور بيان کرد: در کميته‌هاي اجرايي اين همايش بخش خصوصي ديده نشده است و به نظر مي‌رسد بايد از اين بخش استفاده شود زيرا براي حمايت از همايش لازم است اين بخش‌ها حضور داشته باشند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر