۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۹
کد خبر: ۱۷۷۸۷
معاون سیاسی استاندار آذربایجان غربی:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی بر ضرورت آموزش و آشناسازی مردم با موضوع پدافند غیرعامل در جامعه تاکید کرد.
به گزارش پایداری ملی، «علیرضا رادفر» در جلسه هماهنگی برنامه های هفته پدافند غیرعامل در استان آذربایجان غربی که در محل استانداری این استان برگزار شد، بر ضرورت نهادینه سازی و آموزش و آشناسازی مردم با موضوع پدافند غیرعامل در جامعه تاکید و خاطرنشان کرد: بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری، امروز اهمیت پدافند غیر عامل برای مسئولین بایستی شناخته شده باشد و مردم نیز در کنار مسئولان، با این موضوع مهم آشنا و در جهت اجرا نمودن ضرورت های پدافندی اقدام کنند.

وی در خصوص اهداف پدافند غیرعامل نیز گفت: مصون سازی کشور از آسیب ها و تهدیدات احتمالی و کاهش آسیب پذیری نیروی انسانی، ساختمان‌ ها، تاسیسات، تجهیزات، اسناد و شریان های حیاتی کشور از جمله مهمترین مزایای اجرای ضرورت های پدافند غیرعامل در جامعه است و لازم است همه مسئولان و مردم در این راستا تلاش کنند.

رادفر در ادامه بر لزوم فعال تر شدن و برگزاری جلسات کارگروههای تخصصی پدافند غیرعامل در استان تاکید کرد و گفت: پدافند غیرعامل دارای 14 کارگروه تخصصی در استان است که از روسای کارگروهها انتظار می رود نسبت به برگزاری مستمر جلسات این کارگروهها در استان اقدام نمایند تا موضوعات و تصمیمات این کارگروهها در شورای پدافند غیرعامل به ریاست استاندار محترم مطرح و برای اجرایی شدن آنها تصمیمات لازم اتخاذ شود.

لزوم اخذ مجوز و تاییدیه طرح پدافند غیرعامل در طرح ها و پروژه های استراتژیک و مهم استان از دیگر موارد مورد اشاره و تاکید معاون سیاسی استاندار در این جلسه بود.

مرتضی آزادی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری هم در این جلسه در خصوص اهمیت موضوع پدافند غیرعامل و لزوم توجه بیشتر مدیران به این موضوع توضیحاتی را ارائه کرد.

در ادامه این جلسه مدیران و روسای کارگروه های تخصصی پدافند غیرعامل، طرح ها و پیشنهادات خود را برای اجرا در هفته پدافند غیرعامل در استان مطرح کردند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر