۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۹
کد خبر: ۱۷۷۷۵
معاون فرماندار محمودآباد:
معاون فرماندار محمودآباد گفت: ارتقای دانش عمومی شهروندان و ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای مقابله با هرگونه حوادث احتمالی در پدافند غیرعامل ضروری است.
به گزارش پایداری ملی، حسین زراعتی در جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی در اجرای هرچه بهتر برنامه‌های هفته پدافند غیرعامل با اشاره به اینکه 4 لغایت 10 آبان در تقویم رسمی کشور به عنوان هفته بزرگداشت پدافند غیرعامل نامگذاری شده است به قرائت دستورالعمل ستاد بزرگداشت پرداخت و گفت: انتظار می‌رود در اجرای هرچه بهتر برنامه‌های این هفته تمامی ادارات شهرستان مشارکت کنند.

وی با اشاره به اهداف ستاد پدافند غیرعامل گفت: افزایش ضریب ایمنی و ارتقای آمادگی مقابله با هرگونه حوادث احتمالی و اتخاذ تمهیدات لازم برای جلوگیری از تنش و کاهش تلفات انسانی و تاسیسات از مهمترین اهداف و رویکرد های ستاد پدافند غیرعامل در جامعه است.

معاون فرمانداری محمودآباد گفت: ارتقای دانش عمومی شهروندان و ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای مقابله با هرگونه حوادث احتمالی باید در دستور کار ادارات خدمات‌رسان و عملیاتی قرار گرفته و نقش نهادهای فرهنگی از جمله آموزش وپرورش و دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و سازمان‌های مردم نهاد در تقویت و ارتقای کارمدی برنامه‌های آموزشی ستاد پدافند غیر عامل حساس و مهم عنوان کرد.

زراعتی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند : امروز شما موظفید این نظام را حفظ كنید، آن هم به شكل پیراسته، به شكل خالص، به شكل سالم و اگر محافظت غیرنظامی (پدافند غیرعامل) نباشد تمامی دستاوردهای فرهنگی، اقتصادی، علمی و سیاسی در یك نصف روز هدر می‌رود، گفت: با توجه به موقعیت و ناامنی کشورهای همسایه ایران و تهاجمات مخالفین نظام مقدس جمهوری اسلامی کشورمان در معرض حملات مختلفی است که صیانت کشور از هرگونه تهدیدی وظیفه عمومی بشمار می رود.

زراعتی از برگزاری مانور پدافند غیرعامل در محمودآباد خبر داد و گفت: این مانور در روز دوشنبه 4 آبان ساعت 10 صبح در هنرستان شهید کلانتری محمودآباد با مشارکت تمامی ادارات عملیاتی از جمله هلال‌احمر، آتش‌نشانی و اورژانس 115 برگزار می‌شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر