۱۴ آبان ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۳
کد خبر: ۱۷۶
بی‌توجهی مقامات محلی ایالت کارولینای جنوبی منجر به افشای اطلاعات خصوصی ۳.۶ میلیون نفر از شهروندان این ایالت شده است.
به گزارش پایداری ملی به نقل از افتانا، بسیاری از تحلیلگران امنیتی، فرماندار این ایالت "نیکی‌ هالی" را در این زمینه مقصر دانسته و می‌گویند وی مسئول نشت شماره‌های تامین اجتماعی میلیون‌ها نفر از مردم از اداره درآمد این ایالت است.

وی که با پرسشی در مورد علت عدم رمزگذاری اطلاعات یاد شده مواجه شده بود، گفت: عدم رمزگذاری اطلاعات شخصی کاربران بر اساس رویه‌های متداول در صنعت آی تی صورت گرفته است.

وی افزوده که اطلاعات شخصی مالیات دهندگان که به دیگر ایالات ارسال شده هم رمزگذاری نشده‌اند.

وی رمزگذاری داده‌های مختلف را رویه ای طاقت فرسا توصیف کرده که حتی بسیاری از بانک‌ها هم آن را انجام نمی‌دهند. این اظهارات با واکنش بسیار تند و منفی مردم و متخصصان امنیتی مواجه شده است.

"نیکی‌ هالی" در پاسخ به پرسش‌های خبرنگاران، استاندارد صنعتی را عدم رمزگذاری شماره‌های تامین اجتماعی دانسته و گفته تصور نکنید که حتی بانک‌ها این اطلاعات را رمزگذاری می‌کنند، زیرا این کار بسیار پیچیده است.

بررسی‌ها نشان می‌دهد هکرهایی در خارج از آمریکا با نفوذ به پایگاه داده اداره درآمد ایالت کارولینای جنوبی به شماره‌های تامین اجتماعی و دیگر داده‌های شخصی مربوط به ۳.۶ میلیون نفر دسترسی پیدا کرده‌اند. پیش از این اطلاعات ۳۸۷ هزار کارت اعتباری هم در ماه سپتامبر به سرقت رفته بود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر