۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳
کد خبر: ۱۷۳۲۴
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری آذربایجان شرقی تاکید کرد
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به گسترش تهدیدات فضای مجازی و عدم شناخت کافی جوانان نسبت به تهدیدات، گفت: این امر موجب شده تا جوانان به راحتی در کمین دشمنان قرار گیرند.
 احمد جهانسری در جلسه شورای اداری شهرستان کلیبر، افزود: مسوولان باید بحث آموزش و مفهوم سازی پدافند غیرعامل و معرفی تهدیدات نوین در بین مردم از پایین ترین قشر تا بالاترین قشر را در اولویت برنامه ها قرار دهند.

وی با اشاره به گسترش تهدیدات فضای مجازی و عدم شناخت کافی جوانان نسبت به تهدیدات، گفت: این امر موجب شده تا جوانان به راحتی در کمین دشمنان قرار گیرند.

جهانسری خاطرنشان کرد: آموزش و فرهنگ سازی تنها راه پیشرفت و توسعه است و باید همه اقشار جامعه علی الخصوص جوانان که در معرض خطر تهدیدات بسیاری قرار دارند را با اصول پدافند غیرعامل آشنا کنیم.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری آذربایجان شرقی تصریح کرد: در صورت ارایه آموزش های لازم و مفهوم سازی و نهادینه کردن اصول پدافند غیرعامل در جامعه، شاهد جامعه ای سالم و با امنیت بوده و در مواقع خطر نیز به آسانی از آسیب ها پیشگیری کرده و خطرات را کاهش خواهیم داد.

وی تاکید کرد: اداره کل پدافند غیرعامل با توجه به داشتن برنامه های متنوع در حوزه مقابله با تهدیدات نوین، آماده همکاری با دیگر دستگاه ها و ارگان ها در راستای آموزش های اصول پدافند غیرعامل است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر