۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۴
کد خبر: ۱۷۲۸۴
سردار مسجدی:
مشاور عالی فرمانده نیروی قدس سپاه، با بیان اینکه غرب آسیا صحنه رقابت مقاومت اسلامی به رهبری ایران با دشمنان مقاومت یعنی آمریکایی‌هاست، گفت: اگر در مقابل آمریکایی‌ها کوتاه بیاییم، نفوذ خواهند کرد.
سردار ایرج مسجدی با اشاره به تاکیدات اخیر مقام معظم رهبری بر ضرورت مقابله با نفوذ دشمن اظهار داشت: تاکید حضرت آقا چه در امروز و چه در گذشته، بر هوشیاری ملت و مسئولان ایرانی است؛ البته سازمان ها، نهادها و ارگان‌های نظامی و امنیتی بیشتر مورد توجه هستند.

وی افزود: ما نباید غفلت کنیم و باید آمادگی خود را حفظ کرده و در مباحث امنیتی مراقب باشیم که دشمنان ما و به ویژه آمریکایی ها و صهیونیست ها با عناوین مختلف قصد نفوذ در کشور را نداشته باشند.

مشاور عالی فرمانده نیروی قدس سپاه، با بیان اینکه باید مراقب نفوذ دشمن در ارگان ها، نهادها و سطح جامعه باشیم، ادامه داد: تاکیدات اخیر حضرت آقا، درواقع آمادگی و هوشیارباش برای ادامه راه است و الحمدالله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر این موضوع کاملا حساس است. سپاه پاسداران برای جلوگیری از این مساله برنامه‌ریزی می‌کند.

مسجدی با اشاره به ابعاد مختلف نفوذ گفت: نفوذ جنبه امنیتی، اجتماعی، فرهنگی، روانی و اقتصادی دارد؛ ما باید از هر نظر آمادگی داشته باشیم و اجازه نفوذ دشمن را ندهیم.

وی منطقه غرب آسیا را صحنه رقابت و مقابله دانست و تصریح کرد: این رقابت و مقابله بین نیروی مقاومت اسلامی به رهبری و مدیریت جمهوری اسلامی ایران با دشمنان مقاومت یعنی آمریکایی‌ها است.

مشاور عالی فرمانده نیروی قدس، با بیان اینکه ایران باید دست برتر را در مقابل با آمریکایی‌ها در منطقه داشته باشد، خاطرنشان کرد: اگر ما در مقابل آمریکایی‌ها کوتاه بیاییم و ضعیف عمل کنیم، دشمن نفوذ خود را در منطقه اعمال خواهد کرد.

مسجدی تأکید کرد: ما باید ضمن جلوگیری از نفوذ دشمن، نفوذ ایران و نیروهای مقاومت اسلامی را در منطقه گسترش دهیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر