۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۷
کد خبر: ۱۷۲۸۲
معاون استاندار بوشهر:
معاون سیاسی امنینی استاندار بوشهر گفت: اعضای کارگروه‌های پدافند غیرعامل استان بوشهر با انجام مانورهای منظم توانمند و در حفظ و ارتقا آمادگی آنها تلاش می‌شود.
فتح الله حقیقی در نشست پدافند غیرعامل استان بوشهر با ابراز تأسف از حادثه ناگوار برای زائران خانه خدا و گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: حرکت اعضای پدافند غیر عامل  باید همسو و مکمل باشد بطوریکه نتیجه آن هماهنگی و هم‌افزایی دستگاه‌ها باشد.

وی افزود: نحوه مدیریت، آموزش و بکارگیری نیروی انسانی ماهر و متخصص وتوانمند سازی آنان و ایجاد زیرساخت‌های لازم و روزآمد و انجام مانورهای منظم در حفظ  و ارتقا آمادگی ضرورت است.

وی تاکید کرد: اعضای کارگروه‌های پدافند غیرعامل استان بوشهر با انجام مانورهای منظم  توانمند و در حفظ  و ارتقا آمادگی آنها تلاش می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: پدافند غیرعامل نقش مهم و تاثیرگذاری در مصون ماندن آحاد مردم در سوانح، حوادث و بلایای طبیعی دارد که لازم است از طریق مراکز آموزشی استان بوشهر فرهنگ سازی شود.

حقیقی گفت: پدافند غیرعامل جایگاه مهمی در ابعاد زندگی و اجتماع دارد ولی هنوز در جامعه به شکل مطلوب معرفی نشده و شناخته شده نیست.

وی عنوان کرد: فرهنگ پدافند غیرعامل که دارای خصوصیات ویژه‌ای است می‌توان تهدیدات را به فرصت تبدیل کرد که باید با همکاری و مشارکت مدارس، دانشگاه‌ها، مطبوعات، رسانه‌ها و فضاهای مجازی و غیرمجازی فرهنگ سازی شود تا جایگاه آن در جامعه تبیین شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر