۱۴ آذر ۱۳۹۱ - ۲۳:۱۸
کد خبر: ۱۷۰۹
رئیس ستاد بزرگداشت حماسه 9 دی با بیان اینکه امسال نیز همانند سال‌های قبل این ستاد فعال است، گفت: رویکرد تبیینی تحلیلی ما بنابر رهنمود مقام معظم رهبری در ملاقات سال قبل ستاد با معظم‌له است.
به گزارش پایداری ملی، علی‌محمد نائینی رئیس ستاد بزرگداشت حماسه 9 دی در گفت‌و‌گو با فارس با بیان اینکه ستاد بزرگداشت حماسه 9 دی در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همانند سال‌های قبل فعال است، اظهار داشت: ما با مسئولان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان‌ها جلساتی را تشکیل داده‌ایم و برای انجام مجموعه‌ای از اقدامات هماهنگی شده است.

نائینی ادامه داد: رویکرد تبیینی تحلیلی ما بنابر رهنمود مقام معظم رهبری در ملاقات سال قبل ستاد با معظم‌له است که این رویکرد را از طریق تولیدات فرهنگی، رسانه‌ای و نشست‌های بصیرتی پیگیری می‌کنیم.

رئیس ستاد بزرگداشت حماسه 9 دی افزود: برای 9 دی امسال علاوه بر تولیدات جدید انجام شده توسط برخی از نهادها، مراکز فرهنگی و تشکل‌های مردم‌نهاد و خودجوش در مراکز استان‌ها و شهرستان‌های کشور نیز نشست‌های تحلیلی تبیینی به‌ویژه در دانشگاه‌های اصلی کشور پیش‌بینی کرده‌اند.

وی تصریح کرد: دومین همایش حماسه 9 دی در سطح ملی و در تهران توسط سازمان بسیج اساتید کشور و با حضور نخبگان و شخصیت‌های ملی برگزار خواهد شد.

نائینی با بیان اینکه این همایش در مراکز استان‌ها هم برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: ده‌ها مقاله علمی نیز تاکنون دریافت شده که از تعدادی از آثار تولید شده در مراسم 9 دی رونمایی خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر