۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۴
کد خبر: ۱۶۹۵۶
معاون تهدیدات تخصصی پدافند غیرعامل در نشست کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی پدافند غیرعامل از نگاه کاملاً ویژه و علمی استاندار استان جناب آقای دکتر خادمی به مقوله پدافند غیرعامل تقدیر و تشکر نمود

معاون تهدیدات تخصصی پدافند غیرعامل در نشست کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی پدافند غیرعامل که با محوریت تهیه و تدوین سند راهبردی کارگروه و همچنین موضوع نور و تهویه تونل های محور یاسوج به بابامیدان و پیشرفت فیزیکی پل سوم بشار یاسوج در استانداری برگزار گردید، از نگاه کاملاً ویژه و علمی استاندار استان جناب آقای دکتر خادمی به مقوله پدافند غیرعامل تقدیر و تشکر نمود.

وی کارگروههای راه و شهرسازی و آب و انرژی به عنوان کارگروههای برتر پدافند غیرعامل استان برشمرد.

ابوذر صالح نسب بر لزوم تدوین سند راهبردی کارگروه راه و شهرسازی با رویکرد برنامه ریزی راهبردی و بر پایه شناخت دقیق و ارزیابی تهدیدات مختلف شهری اعم از طبیعی و غیر طبیعی تاکید نمود.

وی در ادامه افزود: نظر به اینکه رویکرد اصلی در پدافند غیرعامل پیشگیری و پیش بینی است می بایست درتدوین سند راهبردی از مباحث نظری و تئوریک فراتر رفته و به مسایل عملیاتی و میدانی با ارزیابی جامع از تهدیدات متوجه شهرهای استان پرداخته شود.

معاون تهدیدات تخصصی پدافند غیرعامل در این نشست به مشکلات شهرسازی یاسوج پرداخت و بیان نمود مشکلات فعلی شهر یاسوج از نظر شهرسازی از دو حال خارج نیست اول اینکه یا شهر یاسوج از نظر طرح های توسعه شهری و هدایت کننده نظیر طرح های جامع و تفصیلی در بحث تدوین و وجود طرح های مذکور مشکل دارد و دوم اینکه اگر اینگونه نیست، قطعا مدیریت شهری ما در اجرا و تحقق پذیری ضوابط شهرسازی دچار نقصان می باشد.

صالح نسب در این نشست بر لزوم رعایت الزامات پدافندغیرعامل در مباحث شهرسازی بخصوص رعایت مبحث 21 مقررات ملی ساختمان و پیوست های پدافندی طرحهای توسعه شهری از سوی مجریان امر تاکید نمودند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر