۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۷
کد خبر: ۱۶۷۶۸
جلسه کارگروه تخصصی فرهنگی، اجتماعی، آموزشی و بهداشتی شورای پدافندغیرعامل استان به ریاست معاون محترم سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری (رئیس کارگروه) و با حضور مدیرکل پدافندغیرعامل و مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی عضو کارگروه طی روز یکشنبه مورخ 94/06/15 در محل سالن جلسات معاونت سیاسی استانداری برگزار گردید.

جلسه کارگروه تخصصی فرهنگی، اجتماعی، آموزشی و بهداشتی شورای پدافندغیرعامل استان به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری (رئیس کارگروه) و با حضور مدیرکل پدافندغیرعامل و مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی عضو کارگروه طی روز یکشنبه مورخ 94/06/15 در محل سالن جلسات معاونت سیاسی استانداری برگزار گردید.

در ابتدای جلسه مدیرکل پدافندغیرعامل استانداری با اشاره به فرازی از رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به تبیین و تشریح ساختار و وظایف کلی و طرح اهمیت مسائل مترتب به کارگروه پرداخته و برنامه ریزی و اجرای یک سلسله اقدامات پیش گیرانه پدافندی انسان محور و طراحی قرارگاه دفاع فرهنگی در استان توسط این کارگروه را مورد تاکید قرار داد.

در ادامه جلسه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ضمن تشریح موضوع پدافندغیرعامل در حوزه های ذیربط به اهمیت موضوع فرهنگ و دغدغه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) اشاره کردند . 

وی با توجه به طرح موضوع نیازهای آموزشی گفت: دستگاه ها در راستای نیازهای آموزشی تخصصی از ظرفیت مراکز صاحب صلاحیت و دانشگاه ها و مراکز آموزشی مورد تایید سازمان پدافندغیرعامل و کمیته های پدافندغیرعامل وزارتخانه ها کمک بگیرند.

وی همچنین موضوع برنامه ریزی و اجرای برنامه های متناسب برای هر چه باشکوه تر برگزار شدن هفته بزرگداشت پدافندغیرعامل توسط دستگاه ها را مورد تاکید قرار داد.

در ادامه متعاقب شور، بررسی و تبادل نظر اعضاء پیرامون دستور کار جلسه، کمیته های ذیل کارگروه مصوب و تعدادی از مسئولین دستگاه های اجرایی به تشریح برنامه های پیش بینی شده خود پرداختند .

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر