۱۱ آبان ۱۳۹۱ - ۲۳:۱۶
کد خبر: ۱۶۶
معاون سازمان پدافند غیر عامل کشور، اقدامات انجام گرفته در استان ها در زمینه پدافند غیر عامل را مطلوب ارزیابی کرد .
به گزارش پایداری ملی،ˈعلی اکبرپور رحیمیˈ شامگاه پنجشنبه در سفر به شهرکرد در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نقاط حساس و آسیب پذیر اداره ها و دستگاه های مختلف کشور در مواقع بحرانی شناسایی شده و دولت برطرف کردن این نواقص را در دستور کار خود قرار داده است.

وی اظهارداشت: مصوبات مجلس شورای اسلامی در زمینه پدافند غیر عامل نیز از سوی دولت برای اجرا به تمامی استان ها ابلاغ شده است .

رحیمی در زمینه اقدامات این سازمان در راستای فرهنگ سازی پدافند غیر عامل در جامعه تصریح کرد: امسال مانورهای متنوعی در بخش های مختلف آب، گاز، برق و بحران در مترو برگزار شد که راهکار موثری برای افزایش آگاهی مردم و مسوولان در این زمینه است .

پوررحیمی در پاسخ به پرسش ایرنا در ارتباط با اینکه تمرکز برخی تاسیسات مهم کشور نظیر پالایشگاه عسلویه در یک نقطه منجر به آسیب پذیری آن منطقه به تهدیدات و حمله های نظامی دشمن شده است، افزود: می توان با شناسایی نقاط ضعف، مقاوم سازی این تاسیسات و برنامه ریزی مناسب احتمال خطر پذیری آن را کاهش داد.

معاون سازمان پدافند غیر عامل کشور ادامه داد:هم اکنون همکاری و هماهنگی هایی با منطقه ویژه اقتصادی عسلویه و سازمان پدافند غیر عامل کشور در حال شکل گیری است .

به گزارش ایرنا، معاون سازمان پدافند غیر عامل کشور برای تدریس در کارگاه آموزشی پدافند غیرعامل در بخش صنعت به شهرکرد سفر کرده است .
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر