۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۳
کد خبر: ۱۶۲۷۸
فرمانده سپاه حفاظت هواپیمایی:
فرمانده سپاه حفاظت هواپیمایی گفت: من فکر می‌کنم در ارائه تسهیلات و ایمنی به مسافران مشکل داریم و کمترین مشکلات را در بحث امنیت داریم.
 سردار موسوی فرمانده سپاه حفاظت هواپیمایی در نشست مشترک فرماندهان پلیس فرودگاه‌های کشور با سپاه حفاظت هواپیمایی اظهار داشت: در بحث فرودگاه‌ها یک فرمول وجود دارد و آنکه مسافری که هزینه‌ بیشتری نسبت به هزینه حمل و نقل جاده‌ای و ریلی می‌پردازد تا با هواپیما مسافرت کند سه خواسته دارد که عبارتند از: سریع‌تر رفتن و صرفه جویی در وقت، راحتی، ایمنی و امنیتی؛ یعنی در اصل مسافر هزینه ایمنی، تسهیلاتی و امنیتی را پرداخت کرده است.

فرمانده سپاه حفاظت هواپیمایی ادامه داد: من فکر می‌کنم در ارائه تسهیلات و ایمنی به مسافران مشکل داریم و کمترین مشکلات را در بحث امنیت داریم.

وی به تأخیرهای موجود به پروازها پرداخت و گفت: اگر تاخیرها را در سه مرحله اول، دوم و سوم طبقه‌بندی کنیم باید در تاخیر مرحله اول اطلاع‌رسانی به مسافر شود و پذیرایی مختصری هم انجام شود؛ در تاخیر مرحله دوم -دو ساعت به بالا- شام و نهار و در تاخیر مرحله سوم که 4 ساعت به بالاست به مسافر جا و هتل داده شود اما با مواردی مواجهیم که حتی تاخیرها را به مسافران اطلاع نمی‌دهند و عذرخواهی هم نمی‌کنند.

این مقام ارشد سپاه حفاظت هواپیمایی به موارد مرتبط با ماموریت این نهاد پرداخت و بیان داشت: ما به عنوان سپاه و پلیس باید از نیروهای باانگیزه استفاده کنیم نیروهایی که انگیزه معنوی و روحی خدمت به مردم داشته باشند و باید وضعیت مادی و امکانات آنها را نیز تامین کنیم تا بتوانند خدمت با لبخند را ارائه دهند.

فرمانده سپاه حفاظت هواپیمایی مورد دیگر را آموزش دانست و گفت: آموزش برای نیروهای امنیتی مهم است حتی آموزش نوع برخورد با مردم و ارتباط با ارباب رجوع.

سردار موسوی با بیان این مطلب که سپاه پاسداران در هیچ جایی مثل فرودگاه‌ها اینقدر به مردم نزدیک نیست، گفت: ما باید نوع صحبت کردن و ادبیات صحبت با مسافر را به نیروها آموزش دهیم؛ گاهاً‌ مشکلاتی پیش می‌آید که می‌بنیم نیروهایمان می‌توانستند از کلماتی استفاده کنند که منجر به تنش نشود؛در کنار آنها آموزش زبان و روانشناسی می‌تواند مفید باشد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر