۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۷
کد خبر: ۱۶۱۵۰
اداره کل پدافندغیرعامل استانداری مازندران
همایش توجیهی- آموزشی پدافند غیرعامل ویژه فرماندهان و بسیجیان شهرستان رامسر با همکاری فرمانداری و سپاه ناحیه شهرستان رامسر با حضور مدیرکل پدافند غیرعامل استان مازندران- فرماندهان پایگاه مقاومت بسیج، گردانهای بیت المقدس، الزهرا، کوثر و امام حسین (ع) شهرستان رامسر در روز چهارشنبه مورخ 21/5/94 در شهرستان رامسر برگزار گردید.

همایش توجیهی- آموزشی پدافند غیرعامل ویژه فرماندهان و بسیجیان شهرستان رامسر با همکاری فرمانداری و سپاه ناحیه شهرستان رامسر با حضور مدیرکل پدافند غیرعامل استان مازندران- فرماندهان پایگاه مقاومت بسیج، گردانهای بیت المقدس، الزهرا، کوثر و امام حسین (ع) شهرستان رامسر در روز چهارشنبه مورخ  21/5/94 در شهرستان رامسر برگزار گردید.

در این همایش نبوی مدیرکل پدافند غیرعامل استان با توجه به شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری -دولت و ملت، همدلی و همزبانی- نامگذاری شده، همدلی و همزبانی را به معنای یکی بودن، اتحاد، همبستگی، انسجام داشتن و یک صدا بودن تک تک افراد جامعه دانست و رعایت ارزش های انسانی را مهمترین اصل در برقراری اتحاد و همدلی بیان نمود. وی تشیع 175 شهید غواص در کشور و 30 شهید غواص در استان مازندران و حضور پر صلابت مردم را نمود بارز این اتحاد و همدلی دانست و خاطر نشان کرد حضور این عزیزان شهید، معنویت و عطر و بوی خاصی به استان بخشید.

دبیر شورای پدافندغیرعامل با بیان تاریخچه پدافندغیرعامل، یکی از مولفه های اصلی پدافندغیرعامل را شناخت تهدیدات دانست و تاکید نمود با توجه به نوع تهدیدات بایستی راهکارهای لازم را اتخاذ نمود.

ایشان در ادامه به اهداف جنگ نرم- سایبری و اقتصادی دشمن اشاره و نقش بسیجیان را در آگاه سازی، اطلاع رسانی، امداد و نجات و مدیریت بحران، آموزش،برگزاری رزمایش، عملیات روانی، بازدارندگی و کاهش آسیب پذیری و حفاظت از سیستم ها در دستگاه ها و محلات را موثر دانست.

مدیرکل پدافند غیر عامل استان در پایان از همه روءسای کارگروه های تخصصی 12 گانه تشکر نموده و تاکید نمود تمامی روءسای کارگروه ها و مدیران دستگاه های اجرایی در اجرای طرح ها بایستی الزامات پدافند غیرعامل را رعایت و در خصوص بند (ع) تبصره 3 بودجه 94 کشور نسبت به جذب 0.5 تا 2 درصد از محل اعتبارات تملک دارایی برای اجرای طرح های پدافند غیرعامل اقدام نمایند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر