۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۳
کد خبر: ۱۶۰۴۱
مسئول سازمان بسیج کارمندان مازندران خبر داد
مسئول سازمان بسیج کارمندان مازندران از برگزاری همایش استانی پدافند غیرعامل ویژه فرماندهان، مدیران و کارشناسان بسیجی ادارات این استان خبر داد.

شهرام نوری در ساری از برگزاری همایش استانی پدافند غیرعامل ویژه فرماندهان، مدیران و کارشناسان بسیجی ادارات استان با همکاری معاونت عملیات سپاه کربلا و اداره‌کل پدافند غیرعامل استان خبر داد.

وی با بیان اینکه پدافند غیرعامل یکی از مطالبه‌های جدی رهبر معظم انقلاب در حفظ و حراست از دستاوردهای کشور است، گفت: نقش بسیجیان در پدافند غیرعامل امری بدیهی، غیرقابل انکار و بسیار تاثیرگذار است.

مسئول سازمان بسیج کارمندان مازندران افزود: بسیج پس از شناسایی نقاط قوت و ضعف می‌تواند با ترسیم الگویی درست، نقش تاثیرگذاری در امدادرسانی جهادی داشته باشد.

نوری با بیان اینکه بسیجیان در صف مقدم مبارزه با تهدیدهای دشمنان قرار دارند، بیان کرد: بسیج با هوشمندی بسیجیان همیشه در صحنه حضور دارد و توطئه‌های آنها را دفع می‌کند.

این مسئول یکی از نکات برجسته پدافند غیرعامل را در عملیات روانی دانست و تصریح کرد: در این زمینه باید به بسیجیان آموزش دهیم که چگونه با تهدیدهای دشمن مقابله کنند.

وی با اشاره به اینکه جنگ نرم را باید جدی گرفت، خاطرنشان کرد: ایستادگی در مقابل تهدیدهای این جنگ مخرب جزئی از اصول پدافند غیرعامل است.

مسئول سازمان بسیج کارمندان مازندران در تعریف تاثیرگذاری بسیج در کاهش آسیب‌پذیری اطلاعاتی دستگاه‌های دولتی، بیان کرد: بسیج نگهبان جهادی دستاوردهای نهادها و دستگاه‌های اجرایی کشور است.

وی وظیفه بسیج را در پدافند غیرعامل سنگین دانست و تاکید کرد: در پدافند غیرعامل به‌دنبال استفاده از امکانات موجود برای محافظت از موارد با ارزش و مهم هستیم.

نوری ادامه داد: بسیج در آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی می‌تواند کارآمد و تاثیرگذار باشد لذا آموزش بسیجیان در حوزه پدافند غیرعامل سبب هوشیاری آنان از نیت شوم بیگانگان می‌شود.

این مسئول درباره هدف برگزاری همایش استانی پدافند غیرعامل ویژه فرماندهان و مدیران بسیجی، اظهار کرد: با اجرای این همایش به‌دنبال ایجاد انسجام در اجرای برنامه‌های پدافند غیرعامل و فرهنگ‌سازی و افزایش آمادگی فرماندهان، مدیران بسیجی در حوزه پدافند غیرعامل هستیم.

مسئول سازمان بسیج کارمندان مازندران درباره زمان برگزاری این همایش، گفت: همایش پدافند غیرعامل ویژه فرماندهان، مدیران و کارشناسان بسیجی ادارات مازندران در هجدهم مردادماه برگزار خواهد شد.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر