۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۴
کد خبر: ۱۵۹۴۹
در چهار ماهه سال‌جاری صورت گرفت
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در چهار ماهه سال‌جاری 27 هزار و 514 ساعت برنامه آموزشی پدافند غیرعامل در استان برگزار شد.

محمود مؤمن‌نسب در جمع خبرنگاران از برگزاری کارگاه یک روزه پدافند غیرعامل در شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و اظهار کرد: با همکاری شرکت پخش فرآورده‌های نفتی و بر پایه برنامه‌های آموزشی سالانه، کارگاه آموزشی تخصصی یک روزه پدافند غیرعامل ویژه مدیران ستادی، شهرستانی و کارکنان آن منطقه در یاسوج برگزار می‌شود.

مدیرکل پدافند غیرعامل کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این کارگاه یک روزه اساتید مربوطه، به ارائه مطلب برای گروه‌های هدف در خصوص اصول و مبانی پدافند غیرعامل و تهدیدات مترتب بر حوزه پخش، ایمنی و بهداشت کار و نیز امنیت شبکه در فضای سایبری می‌پردازند.

وی بیان کرد: این کارگاه با هدف ارتقاء سطح آگاهی مدیران و پرسنل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، منطقه استان و همچنین توانمندی و ارائه آموزش‌های مهارتی جهت آمادگی گروه‌های هدف در مواجهه با تهدیدات و حوادث احتمالی تشکیل می‌شود.

این مسئول تقویت مولفه‌های آموزشی را رسالت اصلی پدافند غیرعامل برشمرد و افزود: همین آموزش‌های مداوم است که اهداف و سیاست‌های پدافند غیرعامل را عملیاتی می‌کند.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری گفت: امیدواریم به کمک مدیریت شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان و همکاران ذی‌ربط شرکت و بار علمی بالای مدرسین، زمینه‌های برگزاری دوره کیفی و نتیجه‌محوری را شاهد باشیم.

مؤمن‌نسب به اقدامات پدافند غیرعامل این استان در چهار ماهه اول سال‌جاری اشاره کرد و افزود: 14 جلسه تخصصی در قالب شورای پدافند غیرعامل، قرارگا‌ه‌های سایبری و زیستی و همچنین کارگروه‌ها مشتمل بر 122 مصوبه داشتیم که قریب به 100 مصوبه اجرایی و مابقی مصوبات در صورت رفع محدودیت‌های پیش‌رو اجرایی می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: در چهار ماهه نخست سال‌جاری با همکاری سپاه فتح استان و نواحی بسیج شهرستان‌ها، اداره کل تامین اجتماعی، دانشگاه یاسوج، اداره کل حراست استانداری و پلیس فتا، 25 رزمایش 4 همایش و یک کارگاه آموزشی در قالب7 هزار و 946 نفر گروه هدف و تعداد 27 هزار 514 نفر ساعت برنامه آموزشی و آمادگی برگزار شد.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر