۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۲
کد خبر: ۱۵۷۸۰
استان آذربایجان شرقی:
مدیر عامل شهرک های صنعتی استان آذربایجان شرقی در نشستی که با مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری داشت، از تاکید مدیران شهرک های صنعتی به آموزش های پدافند غیر عامل خبر داد
مدیر عامل شهرک های صنعتی استان آذربایجان شرقی در نشستی که با مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری داشت، از تمایل مدیران شهرک های صنعتی به آموزش های پدافند غیر عامل خبر داد و افزود: با عنایت به اهمیت موضوع پدافند غیرعامل، ما از برپایی کلاسهای آموزشی با محوریت پدافند غیرعامل حمایت می کنیم و کارکنان ما نیز به این آموزشها رغبت دارند.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری نیز ضمن تشکر از فرصت ایجاد شده برای ارائه مباحث پدافند غیرعامل به تشریح ساختار سازمانی پدافند غیرعامل و اهداف آن در ایران و سایر کشورها پرداخت. جهانسری ضمن تشریح مباحث مهم پدافند غیرعامل ، توضیحاتی در مورد آمایش سرزمین ها داد و گفت: با توجه با وظیفه ذاتی شرکت شهرک های صنعتی، باید مسئله آمایش سرزمین ها در بین شهرک های صنعتی تببین و بررسی شود.

جهانسری افزود: همانگونه که ابزراهای جنگی تغییر کرده، مؤلفه های دفاعی نیز به تبع آن تغییر کرده است و امروزه تهدیدات نوینی در بخشهای مختلف اعم از سایبری، زیستی، اقتصادی، پرتوی و ... مطرح است که باید به دقت رصد شده و به مقابله با آنها پرداخته شود.

وی گفت: پدافند غیرعامل بخشنامه ای و یا دستوری نیست که با ابلاغ و دستور حل شود، بلکه نیازمند آموزش و مفهوم سازی در تمامی سطوح اعم از مدیران، کارکنان، خانواده ها و آحاد مردم است. وی ادامه داد: در سال 94 تلاش ما این بوده است که آموزش را از نهادهای دولتی به بخش های خصوصی بکشانیم و بادرگیرکردن بخش خصوصی با الزامات و مباحث پدافند غیرعامل، گامی در جهت کاهش آسیب پذیری و افزایش پایداری ملی برداریم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر