۰۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۱۵۷۴۰
واکنش یک مقام مسئول به شایعه سقوط شهاب سنگ :
مدیرکل بحران استان همدان گفت: در خصوص بارش شهاب سنگ مواردی مطرح شده اما این موضوع جنبه امنیتی داشته و مربوط به پدافند غیرعامل است. در خصوص اینکه شهاب سنگ به زمین سقوط کرده و حادثه‌ای را رقم زده باشد نیز گزارشی به دست مدیریت بحران نرسیده است.

به دنبال اعلام اخبار ضد ونقیض در خصوص سقوط شهاب سنگ مدیران کل بحران دو استان قزوین و همدان اعلام کردند که گزارشی در این خصوص به دست‌شان نرسیده است.

آهنی مدیرکل بحران استان قزوین  در این باره گفت: هیچ خبری مبنی بر سقوط شهاب سنگ به دست ما نرسیده است.

وی درباره اینکه آیا فرمانداران و بخشداران، نیروهای ارزیاب را در مناطقی که گفته می‌شود شهاب سنگ در آن سقوط کرده اعزام کرده‌اند یا خیر، گفت: گزارش‌هایی که به دست ما می‌رسد براساس مشاهدات این تیم‌هاست و همان‌طور که گفتم هیچ گزارشی در این خصوص به دست مدیریت بحران استان قزوین نرسیده است.

طالبی مدیرکل بحران استان همدان نیز در این باره  گفت: هیچ منبع موثقی چنین پدیده‌ای را به ما گزارش نداده و هیچ خبری نیز در خصوص سقوط شهاب سنگ در استان همدان نداشته‌ایم.

مدیرکل بحران استان همدان در عین حال گفت: البته در خصوص بارش شهاب سنگ مواردی مطرح شده اما این موضوع جنبه امنیتی داشته و مربوط به پدافند غیرعامل است. در خصوص اینکه شهاب سنگ به زمین سقوط کرده و حادثه‌ای را رقم زده باشد نیز گزارشی به دست مدیریت بحران نرسیده است.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر